Anonym skriver:
Hej piger...
Jeg er ano, da dette virkelig er et tabu for mig..
Jeg går jo hjemme med min lille dreng på 4 mdr, og jo ældre han bliver jo svære syntes jeg det bliver at finde tid til et måltid altså til mig selv.. Der kan snildt gå en hel dag uden mad, og før jeg får set mig om, er det aften og jeg skal igang med aftensmaden?? Og så kommer jeg i tanke om jeg ikke har fået noget at spise hele dagen. Fordi når han sover, så er der jo en masse andet der skal ordnes.. Og det er jo under ingen omstændig sundt at leve sådan.
Jeg har haft spise problemer før, og døjet med undervægt men efter jeg blev gravid har jeg været rigtig god til at spise normalt og sundt. Men nu syntes jeg det er som om det går ned ad bakke igen, og det ønsker jeg virkelig ikke..
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ville med dette indlæg, måske modtage et godt råd, eller hører om der er andre i samme situation, der kan nikke genkendelse til det der med at det er svært at finde tid til at spise??
Hejsa...
Håber ikke det er din "sygdom" der er ved at tage over igen..
Men vil bare sige at jeg også en klovn til at få spist i løbet af dagen.. Har også en lille trold på 4½ mdr. og er som om at jeg ikke rigtig kan spise når hun er vågen.. Så går min opmærksomhed jo til hende.. Og når hun så sover, ja så som du skriver, er der lige lidt andre ting man dumt nok vægter højere..
Ved ikke rigtig om jeg har nogle råd, for så burde jeg nok selv følge dem også
Men en ide kunne ihvertfald være at få arrangeret en cafe tur i ny og næ, så får du da noget mad der
Det er i hvertfald hovedsaglig på disse ture jeg får frokost 
Ellers prøv at sætte en alarm på mobilen til når den lille sover, som minder dig om at du lige skal tage lidt brød inden du går igang med dagens gøremål, og så acceptere at hvis du ikke lige når at støvsuge i dag, at det er ok..
Ved det er lettere skrevet end gjort, for som skrevet tideligere, så er jeg selv rigtig dårlig til at huske at spise..
Håber du finder en metode der kan hjælpe dig.. 
Knus