hvad for i tiden til at gå med. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

tingimor

Jeg har gået hjemme de sidste 14 dag pga bækkenløsning og nu er jeg så desvære blevet sygemeldt ind til fødselen af vores lille mus.

Men holdkæft hvor jeg keder mig veninder/venner og fam og min mand er jo på arb.  og støvsuge og løfte vasketøj ovs op har jeg måtte opgive, for føler det helle falder af mig.

de sidste dag har jeg syet lidt kjoler og bukser til lille pigen og bagt lidt kagge på en stol i køkkenet  og gjordt letter rent i den mængde jeg nu har kunne klar.

Men hvad for i andre, der går hjemme tiden til at gå med.. nogle hyggelig forslag til hvad man kan finde på ud over det dumme tv. ?? ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

fønix

tingimor skriver:

Jeg har gået hjemme de sidste 14 dag pga bækkenløsning og nu er jeg så desvære blevet sygemeldt ind til fødselen af vores lille mus.

Men holdkæft hvor jeg keder mig veninder/venner og fam og min mand er jo på arb.  og støvsuge og løfte vasketøj ovs op har jeg måtte opgive, for føler det helle falder af mig.

de sidste dag har jeg syet lidt kjoler og bukser til lille pigen og bagt lidt kagge på en stol i køkkenet  og gjordt letter rent i den mængde jeg nu har kunne klar.

Men hvad for i andre, der går hjemme tiden til at gå med.. nogle hyggelig forslag til hvad man kan finde på ud over det dumme tv. ?? ??

måske være lidt kreativ, hvis du kan strikke, hækle, tegne osv 

det er monster kedeligt at gå hjemme og især når du ikke kan lave ret meget

Anmeld

1. marts 2011

henh01

Nu er min lille mand kommet, men hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg NYDE at ligge henslængt på sofaen med dynen og alle de film jeg kunne lide at se.. Bare fordi jeg kunne

Ellers ville jeg få tiden til at gå med at forbedrede - som du selv er lidt inde på med at sy tøj. Du kunne måske begynde at planlægge lidt til barnedåben. Besøg den del af familien som ikke arbejder, bedsteforældrene hvis de stadig er til.

Så kunne du tage en stille og rolig tur til byen og kigge.

Lave lækker mad til når manden komme hjem.

SOVE

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

fønix skriver:

måske være lidt kreativ, hvis du kan strikke, hækle, tegne osv 

det er monster kedeligt at gå hjemme og især når du ikke kan lave ret meget

kunne være jeg skulle få lært mig at hækle smiler 

og ja er meget kedligt syns jeg og manden er lige startet på nyt arb så han er sener hjemme nu en jeg har været vand til så virker dagne ekstra lange 

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

henh01 skriver:

Nu er min lille mand kommet, men hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg NYDE at ligge henslængt på sofaen med dynen og alle de film jeg kunne lide at se.. Bare fordi jeg kunne

Ellers ville jeg få tiden til at gå med at forbedrede - som du selv er lidt inde på med at sy tøj. Du kunne måske begynde at planlægge lidt til barnedåben. Besøg den del af familien som ikke arbejder, bedsteforældrene hvis de stadig er til.

Så kunne du tage en stille og rolig tur til byen og kigge.

Lave lækker mad til når manden komme hjem.

SOVE

smiler ja er godt at få slappet af. og har jeg også gjordt det begynder bare at hænge lidt ud af halsen da jeg godt kan lide der sker lidt jeg må bare igang med at finde nogle kreative sider jeg ikke ved jeg har i nu 

Anmeld

1. marts 2011

fønix

tingimor skriver:

kunne være jeg skulle få lært mig at hækle smiler 

og ja er meget kedligt syns jeg og manden er lige startet på nyt arb så han er sener hjemme nu en jeg har været vand til så virker dagne ekstra lange 

ja det synes jeg da og hvis du bliver rigtig god kan du lave små dyr har jeg set

ja så er det nogen lange dage du får dig 

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

fønix skriver:

ja det synes jeg da og hvis du bliver rigtig god kan du lave små dyr har jeg set

ja så er det nogen lange dage du får dig 

ja så også  en lille blæksprutte i stof og stil kataloget jeg var lidt vild med smiler 

Og ja desvære 

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

Nu har jeg jo så født, så bruger jo også meget tid på den lille. Men når han sover:

Går jeg en tur med barnevognen og handler. Rydder op. Ordner vasketøj. Laver noget kreativt. Ser lidt tv. Eller sidder lidt på computeren.

Nogle dage tager jeg på tøsetur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.