forstår ikke altid mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

anjaditte

hvis din mand/kæreste ikke ville kysse når andre var tilstede, ville du så ikke blive ked af?

jeg er så såret og vred. Jeg føler bare at jeg er her kun for mine kære to børn, så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jo men det kommer nok an på grunden... min kæreste gider ikke at vi skal sidde og hænge på hindanden og holde i hånd og kysse osv... men han vil da gerne kysse mig hvis jeg giver ham et kys...

Anmeld

1. marts 2011

tingimor

vil sige min mand er heller ikke den beste til at kysse mig når der er andre her ikke fordi jeg tror han har noget imod det tror bare han ikke lige tænker over det når vi feks har gæster

Anmeld

1. marts 2011

Fenja09

Min mand kysser heller ikke når vi har gæster eller er ude - det har han aldrig rigtig gjort. Hvis jeg kysser ham, kysser han selvfølgelig igen, men han gør det ikke af sig selv.

Tror ikke det handler om, at han/de ikke vil, men de tænker bare ikke over det - og tror også at mænd generelt har større tendens til ikke at hænge op ad kæresten/konen hele tiden - hvor vi kvinder måske har mere brug for at blive "rørt" og få opmærksomhed. 

Synes da, at du skal snakke med din mand om det, hvis det går dig på, så kan han jo fortælle dig, hvorfor han ikke gør det

/Fenja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.