Hjælp jeg svømmer i tøj,udstyr mv til pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

LISBETH:-)

Er der ikke nogen der venter en lille pige som står og gerne vil købe en stor pose med pige tøj, kun gode mærker og næsten aldrig brugt da min lille datter er vokset i rekord fart. Så meget er kun brugt 1 gang.

Jeg har også bare så meget legetøj, bærerseler osv osv. Spørg hvis der er noget du mangler jeg har det sikkert

Skriv en pb hvis du kunne være interesseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

NinaE

Mon ikke du skal flytte indlægget til et af de fora her på Baby.dk hvor man sælger ting? Herinde er folk jo gravide og så vidt jeg kan se er din datter 3 år

Anmeld

1. marts 2011

Mon ikke du skal flytte indlægget til et af de fora her på Baby.dk hvor man sælger ting? Herinde er folk jo gravide og så vidt jeg kan se er din datter 3 år

Den mindste er 9 mdr så det er tøj fra str. 50

Anmeld

2. marts 2011

NinaE

Aha... men stadigvæk - jeg tror jeg ville kopiere emnet, så det også lå derinde, for det er jo der hvor folk kigger efter tøj. Bare et tip

Anmeld

9. marts 2011

MaliksMor

lisbeth2910 skriver:

Er der ikke nogen der venter en lille pige som står og gerne vil købe en stor pose med pige tøj, kun gode mærker og næsten aldrig brugt da min lille datter er vokset i rekord fart. Så meget er kun brugt 1 gang.

Jeg har også bare så meget legetøj, bærerseler osv osv. Spørg hvis der er noget du mangler jeg har det sikkert

Skriv en pb hvis du kunne være interesseret

har u et billede af bæreselen?

Anmeld

9. marts 2011

Nadia Maya

Jeg skal til scanning på mandag - hvor vi forhåbentlig kan få at se hvad kønnet er hvis "den" ellers vil ligge rigtig ..

Hvis det bliver en pige - er jeg meget interesseret!

Anmeld

9. marts 2011

Hej begge 2,

Jeg har valgt og lægge det hele ind på vores hjemmeside. Jeg har også en hel masse nyt tøj fra en lukket butik, også til dreng.

Adressen er www.123hjemmeside.dk/familienwilhelmsen

Anmeld

9. marts 2011

kiwifrugten

Jeg venter en pige og  mangler nattøj og legetøj og sko og hagesmække og sutteflasker og bleer

Anmeld

9. marts 2011

kiwifrugten skriver:

Jeg venter en pige og  mangler nattøj og legetøj og sko og hagesmække og sutteflasker og bleer

Tillykke!!

Kig på ovenstående hjemmeside der skulle det hele være. Der er noget under brugt tilsalg og også noget under nyt tilsalg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.