er det et godt køb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Står og skal købe klapvogn da min barnevogn er ved at falde fra hinanden, har ikke råd til en helt ny, og vil rigtig gerne have en emmaljunge. Er 1400 kr for en brugt cerox, brugt til 2 børn et godt køb, den ser rigtig fin ud, et par jordslået pletter, men det kan vel tages med roderlon...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Står og skal købe klapvogn da min barnevogn er ved at falde fra hinanden, har ikke råd til en helt ny, og vil rigtig gerne have en emmaljunge. Er 1400 kr for en brugt cerox, brugt til 2 børn et godt køb, den ser rigtig fin ud, et par jordslået pletter, men det kan vel tages med roderlon...

Jeg synes det lyder dyrt.. når den er brugt til to børn, og har pletter. Jeg ville i hvert fald ikke give så meget for en vogn der sikkert ikke har kostet over 3000kr da den blev købt...har du et billede af den?

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Hvis den er i fin stand og ikke særlig gammel???
de står til 3999kr i babysam

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

det lyder dyrt... jeg ville ikke give mere end en 500kr - 900kr ... alt efter stand

Anmeld

1. marts 2011

9510

Jeg syns det lyder lidt dyrt, når den har været brugt til 2 børn

Anmeld

1. marts 2011

prettybutterfly

Pas på med jordslåede pletter! Det ville jeg aldrig købe en vogn der havde. Selvom rodalon kan tage det kommer det hurtigt igen! Og det kan altså give alle mulige gener og allergier senere i livet!

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Den var også solgt (3 gang, træls folk ikke sletter annoncerne igen) Jah det var nok i overkanten, bare ved at være lidt desperart, og synes folk sælger dem til helt ekstreme priser, ligger oftest mellem 2000-3000 for en brugt vogn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.