Hej derude
Jeg er ny her i barnløshedsgruppen. Selvom vi har følt os barnløse længe, så er vi officielt først igang nu. Og jeg har nogle gange svært ved at gennemskue hvornår man skal passe på, og hvornår man er overforsigtig.
F.eks. Jeg har et fysisk krævende job, i og med at jeg dyrker ca. 2 timers motion om dagen hvor jeg får pulsen op. Sådan som jeg har regnet mig frem til, så skal jeg, hvis det lykkes, insemineres hvor jeg så skal på arbejde og have pulsen op, få timer bagefter. Min mor som selv har været igennem behandling, siger at man dengang fik afvide at det ikke var noget problem. At man bare skulle forstætte som man plejer.
Min søster som er gravid efter hjemmeinseminering, fik afvide at hun skulle holde sig i ro, sådan at kropstemperaturen ikke steg for meget de første par dage.. hvad har I fået afvide?
Så er jeg en utrolig stor fan af colalight og også lidt slikglad. Pga. min arbejde, kan jeg tillade mig at indtage størrer mængder energi, men jeg ved godt at mit blodsukker stadig ikke er særlig stabilt. Så er det at jeg bliver nervøs for om jeg giver kroppen de bedste muligheder for at danne et lille barn?! Kan et aktivt blodsukker havde nogen indflydelse på resultatet? Jeg tænker bare iforhold til at man måske som ufrivillig og uforklarlig barnløs måske i forvejen ikke har en krop der er aller mest imodtagelig for befrugtning?!
Bare lige lidt hovedkulder herfra.. håber andre har nogle tanker der måske er i samme dur?!
Anmeld