Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger,
Min skønne dreng bliver 4 år i apil og han ønsker sig et løbehjul. Men skal det være 2 eller 3 hjul?!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria. skriver: Jeg vil sige 2 hjul! Men skal han have et at øve sig på, har jeg et til salg til 50,-.. Det er som nyt!
Jeg vil sige 2 hjul! Men skal han have et at øve sig på, har jeg et til salg til 50,-.. Det er som nyt!
hihi jeg ved han nogenlunde kan på 2hjul så tænker at købe et med cars til ham
Chalala85 skriver: hihi jeg ved han nogenlunde kan på 2hjul så tænker at købe et med cars til ham
Maria. skriver: Det vil han blive glad for smukke!!
Det vil han blive glad for smukke!!
Så må jeg vidst hellere få købt sådan et Hvad giver man ellers en knægt på 4!?
Chalala85 skriver: Så må jeg vidst hellere få købt sådan et Hvad giver man ellers en knægt på 4!?
Maria. skriver: Magnus blev 4 i januar, og han fik Woody og buzz lightyear fra toystory, LEGO, en iPod, playmobil, en morgenkåbe og tøj!
Magnus blev 4 i januar, og han fik Woody og buzz lightyear fra toystory, LEGO, en iPod, playmobil, en morgenkåbe og tøj!
En ipod har jeg også overvejet eller en nintendo DS men synes måske han er lidt for lille endnu...
Jeg vil sige et med 2 hjul.
Min datter brugte sit med 3 hjul da hun var 3 år, men derefter har hun kun brugt det på 2 hjul.
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Jeg vil sige et med 2 hjul. Min datter brugte sit med 3 hjul da hun var 3 år, men derefter har hun kun brugt det på 2 hjul.
Er også ret sikker på det bliver 2 hjul Det er ikke sjovt hvis ikke han gider bruge det efter et par uger..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128