Undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Piger , jeg er lige ano , da jeg er helt i vildrede hvis min teori holder 

Men hvor hurtigt kan lægen se man er gravid med en undersøgelse ?? altså en gynkologisk ???

Det er kun 2 måneder siden jeg fødte min fantastiske dreng . og jeg har kun haft sex med kæresten 1 gang , men er så bange for at jeg er så uheldig at være blevet gravid igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Piger , jeg er lige ano , da jeg er helt i vildrede hvis min teori holder 

Men hvor hurtigt kan lægen se man er gravid med en undersøgelse ?? altså en gynkologisk ???

Det er kun 2 måneder siden jeg fødte min fantastiske dreng . og jeg har kun haft sex med kæresten 1 gang , men er så bange for at jeg er så uheldig at være blevet gravid igen  

Hvorfor tager du så ikke en test? Jeg mener der går noget tid før det kan ses til en undersøgelse.. Mener også det er derfor at den første undersøgelse ligger noget tid henne i graviditeten (7.-8. uge), men du må ikke hænge mig op på det

Anmeld

1. marts 2011

sweet

mener at det er i uge 6 man skifter farve i livmoder men har også hørt nogen sige at det kun er første gang at man er gravid man sikfter farve men er virkelig ikke sikker... jeg ville nok starte med at tage en test der hjemme..

Anmeld

1. marts 2011

Fenja09

Lægen vil i de fleste tilfælde kunne se om man er gravid ca. 4 uger efter befrugtningen. Livmoderhalsen og livmoderen er blevet blødgjort af graviditetshormonerne, og samtidig får skeden og livmoderhalsen et violet skær. MEN det er ikke ved alle gravide - min læge kunne ikke se at jeg var gravid og jeg var ved min første undersøgelse i uge 6.

Hvorfor tager du ikke graviditetstest?

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Hvorfor tager du så ikke en test? Jeg mener der går noget tid før det kan ses til en undersøgelse.. Mener også det er derfor at den første undersøgelse ligger noget tid henne i graviditeten (7.-8. uge), men du må ikke hænge mig op på det

Det vil jeg egentlig os gøre , men nu var det fordi jeg skulle til 8 ugers undersøgelse hos lægen her i nær fremtid . Men på prøve , tak for svar . 

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Lægen vil i de fleste tilfælde kunne se om man er gravid ca. 4 uger efter befrugtningen. Livmoderhalsen og livmoderen er blevet blødgjort af graviditetshormonerne, og samtidig får skeden og livmoderhalsen et violet skær. MEN det er ikke ved alle gravide - min læge kunne ikke se at jeg var gravid og jeg var ved min første undersøgelse i uge 6.

Hvorfor tager du ikke graviditetstest?

Okay , tak for svar . 

Det vil jeg os gøre , men det var nemlig fordi jeg skule til 8 ugers undersøgelse hos egen læge efter fødslen her i nær fremtid . 

Men jeg må lige prøve med en test . 

Anmeld

1. marts 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Okay , tak for svar . 

Det vil jeg os gøre , men det var nemlig fordi jeg skule til 8 ugers undersøgelse hos egen læge efter fødslen her i nær fremtid . 

Men jeg må lige prøve med en test . 

Okay på den måde

Du kan læse om det her :

http://www.navlestreng.dk/artikler/Mine-boern/Graviditet-og-foedsel/Graviditetens-faser/Graviditetskontrol-og-undersoegelser-/e_21_875.page

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.