Avent niplette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.746 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

Anonym trådstarter

Kender nogen herinde til dette aperat? Jeg har termin om en måned og ønsker at amme mit barn, hvis det kan lade sig gøre.

Problemet er at jeg har indadvendte brystvorter så det kan blive en hindring for mig.. Jeg fandt så denne på nettet http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=1751 men kan læse at man helst skal bruge den før graviditet eller i de første 6 måneder inden i graviditeten.. Kan den så alligevel bruges hvis jeg købte den nu ? Og er der nogen herinde som kender den og har den ?

Synes det er mange penge at bruge på den, hvis den ikke har nogen effekt .. derfor hører jeg gerne fra nogen som har erfaring med denne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

sarahb

det lyder da til den er go, jeg ville helt sikkert prøve med den hvis jeg var dig og virkelig ville amme.
Der står det er bedst at bruge inden, men hvis ikk man når det så kan den jo stadig hjælpe.

Men prøv at læs feedback her.
http://www.reviewcentre.com/reviews63034.html

Anmeld

1. marts 2011

Caroline86

wow, den er dyr

Har du overvejet en helt almindelig suttebrik?

Jeg havde selv flade brystvorter da jeg fik Laura og jeg havde købt nogle helt almindelige suttebrikker fra Chicco og de fungerede fantastisk... princippet er det samme med at tutten fungerer som "vorte" og så får bebs langsomt selv suget din brystvorte ud så du kan fjerne brikken...

Udover at jeg fik hjælp til at få amningen i gang (jeg ende med at amme i 11½ måned) hjalp det også til at jeg ikke fik så mange skrammer og sår.. brystet bliver lidt beskyttet af brikken og "den hårde hud" kommer langsomt så brysterne er hærdede når du lægger den fra dig igen

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

det lyder da til den er go, jeg ville helt sikkert prøve med den hvis jeg var dig og virkelig ville amme.
Der står det er bedst at bruge inden, men hvis ikk man når det så kan den jo stadig hjælpe.

Men prøv at læs feedback her.
http://www.reviewcentre.com/reviews63034.html

Tak for hjælpen.  Ja, den lyder til at være rigtig god, men er stadig ikke helt overbevist.. Er på en måde bange for at den vil gøre mere skade end gavn.. men hvordan, ved jeg ikke..

Jeg tror at jeg vil gøre som caroline foreslår, at købe et par suttebrikker.. og hvis jeg en anden gang alligevel skulle blive fristet til at prøve den, ville jeg overveje det og så ville den forhåbentlig hjælpe lidt på selvtilliden.

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

wow, den er dyr

Jeg havde selv flade brystvorter da jeg fik Laura og jeg havde købt nogle helt almindelige suttebrikker fra Chicco og de fungerede fantastisk... princippet er det samme med at tutten fungerer som "vorte" og så får bebs langsomt selv suget din brystvorte ud så du kan fjerne brikken...

Udover at jeg fik hjælp til at få amningen i gang (jeg ende med at amme i 11½ måned) hjalp det også til at jeg ikke fik så mange skrammer og sår.. brystet bliver lidt beskyttet af brikken og "den hårde hud" kommer langsomt så brysterne er hærdede når du lægger den fra dig igen

Ja, det er den nemlig.. det er også det der holder mig lidt tilbage.. :/ Den har fået gode anmeldelser hvilket er positivt men er stadig ikke helt overbevist.. Hvis den havde kostet det halve havde jeg nok købt den.. men jeg køber nogle suttebrikker.. har det hjulpet dig, må det næsten også hjælpe mig.

Anmeld

1. marts 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Ja, det er den nemlig.. det er også det der holder mig lidt tilbage.. :/ Den har fået gode anmeldelser hvilket er positivt men er stadig ikke helt overbevist.. Hvis den havde kostet det halve havde jeg nok købt den.. men jeg køber nogle suttebrikker.. har det hjulpet dig, må det næsten også hjælpe mig.

du kan jo i hvert fald prøve det inden du investerer i den helt dyre løsning

Jeg vil så i samme omgang lige råde dig til ikke at købe nogen der er alt for store... jeg synes ofte jeg hører om at dem man får på hospitalerne (inkl. dem jeg selv fik på Skejby) er store og klodsede så bebs ikke kan få ordentligt fat... jeg ammede Laura med suttebrikker de første måneder (de små jeg selv havde købt) og så tog vi dem væk.. og så startede jeg op igen, med nogle større, da hun fik tænder

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

du kan jo i hvert fald prøve det inden du investerer i den helt dyre løsning

Jeg vil så i samme omgang lige råde dig til ikke at købe nogen der er alt for store... jeg synes ofte jeg hører om at dem man får på hospitalerne (inkl. dem jeg selv fik på Skejby) er store og klodsede så bebs ikke kan få ordentligt fat... jeg ammede Laura med suttebrikker de første måneder (de små jeg selv havde købt) og så tog vi dem væk.. og så startede jeg op igen, med nogle større, da hun fik tænder

Tak for tippet - det vil jeg gøre.

Anmeld

1. marts 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Tak for tippet - det vil jeg gøre.

det var så lidt jeg håber det lykkes for dig!

Anmeld

1. marts 2011

<3

Caroline86 skriver:

wow, den er dyr

er helt enig. Jeg fik heller ikke sutte-dutter så brugte ammebrikker de første måneder og endte med at amme i 17mdr

Anmeld

6. marts 2011

Hoppehansen

Jeg havde selv de problemer, da jeg ventede mit første barn. Jeg investerede selv i dem og jeg syntes faktisk at de hjalp. Har dem til salg på nettet, hvis det skulle være. 

Er i øjeblikket i gang med at amme mit andet barn uden problemer.

For mig betød det rigtig meget at amme, da jeg har en hel allergi som jeg håber at kunne minimere for mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.