saftevand ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

smokin

Babyklar skriver:

JA, det jo så det jeg ikke ved, derfor spurgte jeg ..

der stod bare på flasken at feks må man ikke stoppe det i sutteflasker.. så det kunne være..

rynkeby har jeg hørt at enes barn kan få rød numse selvom det ligger i mavsen

Undskyld, men du får mig simpelthen til at grine. Rød numse inde i maven?  

Og hvad får det så til at gå væk igen? Ej undskyld, men det tror jeg altså ikke på. 

Drik du bare alt det saftevand du vil, grunden til det ikke må komme i sutteflasken er fordi børn ikke skal have alt det sukker ku jeg forestille mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Becks

Babyklar skriver:

der stod bare på flasken at feks må man ikke stoppe det i sutteflasker.. så det kunne være..

Undskyld jeg griner

Men det er nok lidt sent og tænke på det, når du nu har drukket det i de første 27 uger!

Man må ikke komme det i sutteflaskerne fordi det ødelægger barnets tænder!

Rød numse inden i maven? Ej, det er sgu ammestuesnak der er gået for vidt!

Drik du bare løs af alt det saftevand du vil..

Anmeld

1. marts 2011

Kindfed

Faktisk har det lige været i medierne, at light produkter kan få kvinder til at gå for tidligt i fødsel. Jeg kan absolut ikke forestille mig, at det er noget, man ligefrem skal gå og være bekymret for, men faktisk var det jo så ikke et helt dumt spørgsmål!

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Kindfed skriver:

Faktisk har det lige været i medierne, at light produkter kan få kvinder til at gå for tidligt i fødsel. Jeg kan absolut ikke forestille mig, at det er noget, man ligefrem skal gå og være bekymret for, men faktisk var det jo så ikke et helt dumt spørgsmål!

men hvis den ikke er light, så er der jo ingen alarm...

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Babyklar skriver:

hvor i alverden har du hørt det? og hvem skulle have undersøgt det? så vidt jeg er orienteret, kan man ikke se farver på en scanning.... så hvordan man vil se at den lille får rød bag er mig en gåde...

og hvilken forskel det skulle gøre er mig også en gåde...

grunden til at det ikke skal på sutteflasker, er at det eneste der skal i en sutteflaske er Modermælk, Modermælkserstatning og til nøds vand... spædbørn skal ikke drikke ribena...

men altså, hvis ikke man som gravid måtte spise som man plejer... og kun måtte få det spædbørn måtte få... så skulle man leve af MME (modermælkserstatning)

Anmeld

1. marts 2011

Moar2011

Tutter skriver:

Undskyld jeg griner

Men det er nok lidt sent og tænke på det, når du nu har drukket det i de første 27 uger!

Man må ikke komme det i sutteflaskerne fordi det ødelægger barnets tænder!

Rød numse inden i maven? Ej, det er sgu ammestuesnak der er gået for vidt!

Drik du bare løs af alt det saftevand du vil..

nej nej begyndte først at drikke det i sidste uge ca såå ..

Anmeld

1. marts 2011

Moar2011

Kindfed skriver:

åbenbart, kan jeg læse mig lidt frem til i nogen indlæg hihi .. men ja det var også sådan noget jeg har hørt..  man høre jo så mange ting..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.