Vugge søges!!! hurtigt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

JuelZ

Hey folkens en vugge samt seng søges meget hurtigt.. Min veninde er gået i fødsel og vandet er gået og er allerede igang... hun har betilt tingene over babyet eller andet men tingene er endnu ikke kommet og kommer først om 3 uger! - lort! så søger AKUT en vugge og en baby tremme seng i nærheden af Vordingborg... Prisen snakker vi om! Please

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

frk Jensen

Majdahls skriver:

Hey folkens en vugge samt seng søges meget hurtigt.. Min veninde er gået i fødsel og vandet er gået og er allerede igang... hun har betilt tingene over babyet eller andet men tingene er endnu ikke kommet og kommer først om 3 uger! - lort! så søger AKUT en vugge og en baby tremme seng i nærheden af Vordingborg... Prisen snakker vi om! Please

Kig på dba.dk eller gulgratis.dk... Det kan det sagtens findes...

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Majdahls skriver:

Jeg har en sød babyseng, bambuseng stående som er fra jeg var bette og jeg har også en hængeflettevugge....men det er kun  til låns...

Anmeld

1. marts 2011

JuelZ

Eva. skriver:

Jeg har en sød babyseng, bambuseng stående som er fra jeg var bette og jeg har også en hængeflettevugge....men det er kun  til låns...

har du nogen billeder ?

Anmeld

1. marts 2011

JuelZ

frk Jensen skriver:

Kig på dba.dk eller gulgratis.dk... Det kan det sagtens findes...

jaa det ved jeg kigger os ... men ku ligeså godt os spørge herinde hehe

Anmeld

1. marts 2011

frk Jensen

Majdahls skriver:

jaa det ved jeg kigger os ... men ku ligeså godt os spørge herinde hehe

Anmeld

1. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Tremmesengen behøver hun da ikke forløbig, da en vugge kan man bruge et godt stykke tid... jeg bruger vores endnu... en leander vugge er at fortrække...søg på den blå avis (dba)... der er mange tilsalg til billige penge...

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Majdahls skriver:

har du nogen billeder ?

Næ...men kan finde et af vuggen..

Anmeld

1. marts 2011

JuelZ

Mathias Villads skriver:

Tremmesengen behøver hun da ikke forløbig, da en vugge kan man bruge et godt stykke tid... jeg bruger vores endnu... en leander vugge er at fortrække...søg på den blå avis (dba)... der er mange tilsalg til billige penge...

nej men hun er på forkanten, især hvis hun ik kan finde nogen vugge ret hurtigt...

Anmeld

1. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Majdahls skriver:

nej men hun er på forkanten, især hvis hun ik kan finde nogen vugge ret hurtigt...

Helt i orden, men mere så hun ikke skulle stresse over det samtidig... hun kan jo sagtens vente på tingene og bruge liften i den første lang periode... vi har brugt liften i den første tid hjemme... mere et forslag og så vente på tingene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.