Undskyld men lige endnu et sprgm. vedr. Tvillinger fra Tv2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

patella

Hej tøser

Jeg så først den sidste udsendelse i går, og der er noget jeg har undret mig over. Det dér søde par, hvor faderen hedder Torben og moderen er tvilling (jeg kan ikke huske hendes navn ligenu), havde de ikke både en dreng og en pige i forvejen i en af de første udsendelser??

Syns bare at det kun er den store pige man ser noget til og hører om?! Har bare undret mig. 

Ret mig gerne, hvis jeg husker forkert

Er i øvrigt helt vild med det par, de er så søde og naturlige syns jeg og har sådan en god humor indbyrdes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

2babygirls

patella skriver:

Hej tøser

Jeg så først den sidste udsendelse i går, og der er noget jeg har undret mig over. Det dér søde par, hvor faderen hedder Torben og moderen er tvilling (jeg kan ikke huske hendes navn ligenu), havde de ikke både en dreng og en pige i forvejen i en af de første udsendelser??

Syns bare at det kun er den store pige man ser noget til og hører om?! Har bare undret mig. 

Er i øvrigt helt vild med det par, de er så søde og naturlige syns jeg og har sådan en god humor indbyrdes

Mener pigen er deres fælles og drengen er Torbens, så han bor vist mest ved sin mor !!

Anmeld

1. marts 2011

Lady Marion <3

patella skriver:

Hej tøser

Ha ha tak fordi du spørger   Det har undret mig hver gang .. Giver dig ret ,, dejligt par

Anmeld

1. marts 2011

CiSo

Tina&Martin skriver:

Mener pigen er deres fælles og drengen er Torbens, så han bor vist mest ved sin mor !!

Ja, det er vidst sådan det er.

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Jeg er nu ret sikker på at pigen kun er hendes

Anmeld

1. marts 2011

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Jeg er nu ret sikker på at pigen kun er hendes

Pigen er deres fælles   Hun sagde også da hun kom hjem at pigen hang meget mere ovre ved sin far og hun var bange for de ville glide fra hinanden ..

Anmeld

1. marts 2011

K&S

Tina&Martin skriver:

Anmeld

1. marts 2011

patella

Selvfølgelig - det må da være forklaringen. Tak

Anmeld

1. marts 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Pigen er deres fælles   Hun sagde også da hun kom hjem at pigen hang meget mere ovre ved sin far og hun var bange for de ville glide fra hinanden ..

Nå, der kan man bare se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.