av av det gør ondt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2011

sweet

har den vildeste stikkende smerte i højre side af min ryg imellem lænd og ribben.. og stikkende i min brystkasse så man føler man ikke kan få ordenlig luft... skal lige siges at jeg kun er ca. 6+0 men døjer dog med hård mave på samme tid.. mon det er derfor det gør ondt?? andre der har haft det på samme måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

sweet

slet ingen????

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

Tror ikke det er pga din hårde mave...

Måske du skulle prøve at ringe til lægen hvis det gør dig utryg!!!

Anmeld

1. marts 2011

sweet

Tina&Martin skriver:

Tror ikke det er pga din hårde mave...

Måske du skulle prøve at ringe til lægen hvis det gør dig utryg!!!

har lige snakket med lægen nu  hun mener det godt kan være det.. er en meget slank pige og har en tarmlidelse der hedder crohns så hun mener at det godt kan være derfor.... får nemlig noget medicin der også giver meget hård mave.. så hun siger at alt presser på..

men tak fordi du skrev

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

sweet skriver:

har lige snakket med lægen nu  hun mener det godt kan være det.. er en meget slank pige og har en tarmlidelse der hedder crohns så hun mener at det godt kan være derfor.... får nemlig noget medicin der også giver meget hård mave.. så hun siger at alt presser på..

men tak fordi du skrev

Okay, ja så er det ikke så rart

Det skal du også lige have i mente når du har fået klyx på sygehuset, for der går maven jo også i stå i nogle dage, og det kan godt gøre sindsygt ondt når man så endelig skal igen

Anmeld

1. marts 2011

sweet

Tina&Martin skriver:

Okay, ja så er det ikke så rart

Det skal du også lige have i mente når du har fået klyx på sygehuset, for der går maven jo også i stå i nogle dage, og det kan godt gøre sindsygt ondt når man så endelig skal igen

hvad er klyx??? hehe kan godt være jeg spørger dumt  lige nu får jeg noget lactolose til børn for at prøve at sætte gang i maven igen for må ikke får noget der genere min tarm for meget da jeg skal undgå udbrud i sygdommen så tideligt i graviditeten..

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

sweet skriver:

hvad er klyx??? hehe kan godt være jeg spørger dumt  lige nu får jeg noget lactolose til børn for at prøve at sætte gang i maven igen for må ikke får noget der genere min tarm for meget da jeg skal undgå udbrud i sygdommen så tideligt i graviditeten..

Det er sådan en væske du får sprøjtet op i numsen når du går i fødsel for at tømme det nederste af din tarm, så du ikke har et uheld når du skal føde

Anmeld

1. marts 2011

sweet

Tina&Martin skriver:

Det er sådan en væske du får sprøjtet op i numsen når du går i fødsel for at tømme det nederste af din tarm, så du ikke har et uheld når du skal føde

hehe  håber jeg da jeg får når jeg skal føde... tror jeg vil blive pinligt berørt hvis manden står og kigger efter en baby der er på vej ud og der så i stedet starter med at dukken en brun ting op først

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

sweet skriver:

hehe  håber jeg da jeg får når jeg skal føde... tror jeg vil blive pinligt berørt hvis manden står og kigger efter en baby der er på vej ud og der så i stedet starter med at dukken en brun ting op først

Ja, det er ikke lige det man håber på kommer med

Martin sad bag mig i en lænestol så han kunne kun se hvad jeg kunne se

Anmeld

1. marts 2011

sweet

Tina&Martin skriver:

Ja, det er ikke lige det man håber på kommer med

Martin sad bag mig i en lænestol så han kunne kun se hvad jeg kunne se

hehe.... maden siger også det er helt fint han ser det jeg kan se når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.