Så piger så fik min dovne krop sat sig for at få skrevet nogt om dåben og min lille gut
Nåh men vi havde dåb i lørdags og det var en helt vildt dejlig dag. Valde opførste sig meget eksemplarisk i kirken, har sagde pruttelyde og åd en salmebog
kjolen kunne til nød lige knappes i ryggen da herren jo ikke just er lille
Min lillebror var gudfar og kaspers søster var huemor- hun er 10 og var meget stolt
Præsten vi havde var simpelthen så god, hun foralte om noahs ark og lagde madrasser til børnene. hun havde et fisher price skib med og en masse bamse dyr og så skulle børnene hjælpe hende med historien. det var bare så fedt!

mine unger elskede det!
Efterfølgende kørte vi til stedet vi skulle holde det, det var bare et dejligt sted med plads og ting og dyr til ungerne udenfor.
Det var en kanon fest der varede fra kl. 11 til ca. 20 så det var mange timer. valde sov nogen gode lure og var ellers bare midtpunktet hele dagen.
HAn fik nogen vildt fede gaver;
twistercar- som pigerne er meget glade for nu
sengerand i tynd model
piratmus sparrebøsse og handy manny sengetøj
Kaj sparrebøsse
cars duplo
H.C. andersens samlede eventyr med guld sider & bestik
krus,tallerken, billedramme, bluse og en mini sparegris.
uro med flyvere og isbjørnene knut fra zoo.
dogtag med kæde og gravering
fisherprice bondegård
cykelhjelm og børneopsparing
Stokke højstol
Hynde til højstol og peter pedalbog
træk plute og fedtmule racerbil og bodil elefanten på hjul.
og nogen penge
maden var bare super god og kagerne også. - hvis jeg selv skal sige det
Billeder har jeg ikke mange af da vores venne stod for billederne men har nogen af kagen og så et par stykker a Valde fra igår hvor han var 6 måneder. HOLD OP DET går stærkt
hov har kun billeder af den ene kage og der er lige et par billeder af vores hår fra i lørdags