Anonym skriver:
Det eneste vidne dengang var hans mor, som han osse truede. men hun har altid holdt hånden over ham, så jeg kunne ikke forestille mig at hun ville vidne i retten.
Den eneste grud til at jeg ikke meldte det dengang var at hans mor kørte ham direkte på psykiatrisk afd.
-Han siger at det skulle være en i min omgangskreds der har "stukket" mig, men kan ærlig talt ikke forestille mig hvem, da vi ingen fælles venner har. + Jeg har ringet til alle jeg omgås, og de blev ærlig talt chokerede.
Jeg er bare bange for at retten ikke kan se det. Han lyver virkelig godt. -og han er ved at få slettet sin diagnose i en psykisk udredning. (spørg mig ikke hvordan)
så problemet er at når vi skal i retten står han ikke længere som paranoid-skizofren, som han ellers har gjort i 10år.
FÅ EN ADVOKAT.....!
og har du ikke råd til en er du blevet beskiket en med minde du har valgt selv at køre din sag...
Jeg var ALT det der igennem i Dec.
og selvom at han for den slettet så kan retten SAGTENS finde den frem igen... for som du jo også selv skriver har den stået der i 10 år..
det er de færeste Advokater der vil være med til muderkastning som du for det til at lyde som om han har gang i..
hvis han har mistanke til at du mishandler jeres barn, for han også afvide i retten at hans mistanke jo ikke må ha været kræftig nok siden han ikke har meldt dig...
i denne slags sager er det sjællendt at der blir brugt vidner, der skal konkrete beviser til så som mail,s smsér eller lignende...
du er velkommen til at skrive hvis du har flere spørgsmål svare gerne på dem...
for ja som skrevet har jeg næsten lige været hele turen igennem.. hvor min eks også beskyldte mig for alt mellem himmel og jord...
men du skal huske at tænke på, at ham eller hende som skal dømme jeres sag laver det her til dagligt... og skal ha BEVISER for misrøgt.. og er der ikke det kan din eks godt pakke det hele sammen...
ha han nogen sinde boet sammen med jeres barn..?
har han haft fast samvær..?
og lignene..?