Total Blackout på kanal 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

nilletøz

*Sofie* skriver:

Ham Jessie er simpelthen for grinern!!

Ja det er han... Synes virkelig han er for sjov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

malenecl

Det er for fedt .. Kan godt lide at ham som er kommet videre rigtig sagde i starten; "jeg er ikke bange for noget!" og han er den som er mest bange! Bare der han skulle røre ved de mennesker, var han da ved at skide i bukserne .. Hahah, det er sgu underholdene

Anmeld

28. februar 2011

Zafir

Jeg puttede piger i første halvdel... Så jeg har ikke set starten. Syns det virker ret gak

Men jeg arbejder jo også med blinde, så jeg forsøger at prøve at sætte mig i deres sted... mmm...

Men det jeg har nået at se, syntes jeg ikke var mega sjovt. Det var sådan lidt mmm...

Anmeld

28. februar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

jeg har ikke set det (endnu), men min ene svoger er med i et af afsnittene 

Er det ham der skal lugte til en "sur røv"?

Anmeld

28. februar 2011

oo

TbCp skriver:

Er det ham der skal lugte til en "sur røv"?

haha nej!!! men han fortalte hvordan han bare ørlede og ørlede ham der lugter til den sure røv. først havde han grinet "haha, jeg lugtede sgu lige til en sur røv" og så "aj...jeg lugtede til en sur røv" og så  

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

*Sofie* skriver:

Nogle der ser det?

Sidder og klukker af grin

DET BARE LØGN!!!! trykkkede lige over på kanel5 ... var det edderkopper de samlede op i mørke

Anmeld

28. februar 2011

SHERO

Emilie2010 skriver:

DET BARE LØGN!!!! trykkkede lige over på kanel5 ... var det edderkopper de samlede op i mørke

den eneste levende edderkop var i glasbur.. :-D men det ved de ikke... hihi

Anmeld

28. februar 2011

*Sofie*

Tjuhl skriver:

haha nej!!! men han fortalte hvordan han bare ørlede og ørlede ham der lugter til den sure røv. først havde han grinet "haha, jeg lugtede sgu lige til en sur røv" og så "aj...jeg lugtede til en sur røv" og så  

Haha, han (Samuel) er blevet kendt i hele verden. Klippet har 2 millioner hits på youtube, og er blevet vist i tv i USA og Canada

Anmeld

28. februar 2011

TbCp

Tjuhl skriver:

Har set klippet på you-tube op til flere gange og griner stadig lige meget af det! Kæft det er sjovt!

Anmeld

28. februar 2011

Mor1012

Tullen85 skriver:

den eneste levende edderkop var i glasbur.. :-D men det ved de ikke... hihi

hehe sejt... var lige ved at dø

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.