Jeres mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Men jeg tænkte på om den godt kan vise positiv hvis den er negativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Maalene

Jeg tør ihvertfald godt sige tillykke

STOOOOORT TILLYKKE med den lille spire i maven

Er næsten sikker på, at den ikke kan være SÅ positiv, hvis du ikke var gravid - så er helt sikker på, at du skal være mor (igen?)

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Kunne ikke vente med at tage den ande  Så har lige taget den anden, men den er negativ.. Hvad kan det betyde at den ene er positiv og den anden er negativ?

Anmeld

28. februar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Kunne ikke vente med at tage den ande  Så har lige taget den anden, men den er negativ.. Hvad kan det betyde at den ene er positiv og den anden er negativ?

Prøv at vente med at teste igen i morgen tidlig, ved godt det er nervepirrende men dit hcg tal er højere om morgenen..

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Prøv at vente med at teste igen i morgen tidlig, ved godt det er nervepirrende men dit hcg tal er højere om morgenen..

Ja, det er rigtig nok.. Tager også en i morgen

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

Har lige taget en test her til morgen, men den var desværre negativ Men hvordan kan jeg først få en positiv midt på dagen og så få en negativ her til morgen?? Forstår det ikke..

Anmeld

1. marts 2011

Moar2011

tillykke ser os en streg ..

Anmeld

1. marts 2011

mortilfreja

Da jeg testede positivt kunne jeg kun få positive test om aftenen.. Sådan er det for nogen.

Hvornår har du testdag? Er du gået over tid??

Kram

Anmeld

1. marts 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Da jeg testede positivt kunne jeg kun få positive test om aftenen.. Sådan er det for nogen.

Hvornår har du testdag? Er du gået over tid??

Kram

Ja, jeg er gået over tid.. ca. 1 måned.. Men tænkte ikke over det, for har ikke helt regelmæssig mens..

Anmeld

1. marts 2011

Low

Anonym skriver:

Ja, jeg er gået over tid.. ca. 1 måned.. Men tænkte ikke over det, for har ikke helt regelmæssig mens..

Jeg synes du skal et smut forbi lægen og få et klart svar. Måske er en blodprøve mere sikker.  for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.