Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Men jeg tænkte på om den godt kan vise positiv hvis den er negativ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tør ihvertfald godt sige tillykke
STOOOOORT TILLYKKE med den lille spire i maven
Er næsten sikker på, at den ikke kan være SÅ positiv, hvis du ikke var gravid - så er helt sikker på, at du skal være mor (igen?)
Kunne ikke vente med at tage den ande Så har lige taget den anden, men den er negativ.. Hvad kan det betyde at den ene er positiv og den anden er negativ?
Anonym skriver: Kunne ikke vente med at tage den ande Så har lige taget den anden, men den er negativ.. Hvad kan det betyde at den ene er positiv og den anden er negativ?
Prøv at vente med at teste igen i morgen tidlig, ved godt det er nervepirrende men dit hcg tal er højere om morgenen..
BigBabyWish skriver: Prøv at vente med at teste igen i morgen tidlig, ved godt det er nervepirrende men dit hcg tal er højere om morgenen..
Ja, det er rigtig nok.. Tager også en i morgen
Har lige taget en test her til morgen, men den var desværre negativ Men hvordan kan jeg først få en positiv midt på dagen og så få en negativ her til morgen?? Forstår det ikke..
tillykke ser os en streg ..
Da jeg testede positivt kunne jeg kun få positive test om aftenen.. Sådan er det for nogen.
Hvornår har du testdag? Er du gået over tid??
Kram
mortilfreja skriver: Da jeg testede positivt kunne jeg kun få positive test om aftenen.. Sådan er det for nogen. Hvornår har du testdag? Er du gået over tid?? Kram
Ja, jeg er gået over tid.. ca. 1 måned.. Men tænkte ikke over det, for har ikke helt regelmæssig mens..
Anonym skriver: Ja, jeg er gået over tid.. ca. 1 måned.. Men tænkte ikke over det, for har ikke helt regelmæssig mens..
Jeg synes du skal et smut forbi lægen og få et klart svar. Måske er en blodprøve mere sikker. for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128