Min "stakkels" mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

K.Rehder

Vi fik i dag hentet barnevogn hjem, som det aller sidste inden betterøv kommer til verden Den lækreste Emmaljunga-vogn der har stået og ventet de sidste par måneder.

Men dagen i dag, fik min "stakkels" mand også solgt sit MC-tøj, med en lille tåre i øjet, for det var det sidste af "ungdommen" der røg.... Score-øsen skiftet ud med stationcar, mc skiftet ud med barnevogn, G-Star skiftet ud med Levi's. Hold da op hvor kan vi kvinder for skovlen under de stakkels mænd

Ville ikke så meget med denne tråd...Bare en lille hyldest til min skønne selv-ofrende mand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

AnneBJ

Nårh jeg kan godt forstå hvis det var lidt vemodigt!! Herhjemme kører vi også motorcykel, dog kun kæresten der har kort - men jeg kan slet ikke forestille mig ikke at kunne tage en tur på cyklen sammen, mens lillebassen er på bedsteforældre-hygge-besøg eller lignende!

Anmeld

28. februar 2011

Fru Nielsen

Haha ja stakkels mand.... Men er vel hans eget valg med mc´en??

Anmeld

28. februar 2011

Hvem?

Kloks Kone skriver:

Vi fik i dag hentet barnevogn hjem, som det aller sidste inden betterøv kommer til verden Den lækreste Emmaljunga-vogn der har stået og ventet de sidste par måneder.

Men dagen i dag, fik min "stakkels" mand også solgt sit MC-tøj, med en lille tåre i øjet, for det var det sidste af "ungdommen" der røg.... Score-øsen skiftet ud med stationcar, mc skiftet ud med barnevogn, G-Star skiftet ud med Levi's. Hold da op hvor kan vi kvinder for skovlen under de stakkels mænd

Ville ikke så meget med denne tråd...Bare en lille hyldest til min skønne selv-ofrende mand

Ha ha, ja man må ofre sig for de kære små, jeg selv måtte sælge min Suzuki 4 hjulstrækker, da den var på gule plader og min hestetrailer, da jeg jo nok godt ku se tiden ikke blev tid ridning det næste stykke tid, hvert fald ikke stævner.....

Anmeld

28. februar 2011

K.Rehder

Fru Nielsen skriver:

Haha ja stakkels mand.... Men er vel hans eget valg med mc´en??

Ork jo, det er af helt egen idé og frie vilje...Har også rost ham hele dagen    

Barnevognen kunne dog sagtens give ham smil på læben igen

Anmeld

28. februar 2011

Fru Nielsen

Kloks Kone skriver:

Ork jo, det er af helt egen idé og frie vilje...Har også rost ham hele dagen    

Barnevognen kunne dog sagtens give ham smil på læben igen

Så har jeg ikke ondt af ham.... Havde været noget helt andet hvis du havde tvunget ham til at skille sig af med det!

Anmeld

28. februar 2011

Pallemor

Kloks Kone skriver:

Ja det er helt vildt så meget de vil gøre for os kvinder.. Blev også helt taknemlig for min mand, da jeg så dit indlæg..

Anmeld

1. marts 2011

katoef

så må du give ham en rally tur i gave når han har fødselsdag

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Man kan nu godt vælge at have begge verdener... så ikke det er enten eller....

Anmeld

1. marts 2011

JustMe

Vi har valgt at sælge bilen frem for motorcyklen, da det bedst kunne betale sig økonomisk (og den ikke er livsnødvendig for os). Kæresten vil for alt i verden ikke af med sin MC, og jeg er helt enig. Vi nyder turene og skal helt sikkert have nogle ture sammen efter babys ankomst også...og jeg skal have taget kortet, så jeg kan køre nogle ture selv.

Men det er nogle gange nogle vemodige beslutninger, man må tage, når nogle ting i sidste ende ikke giver mening at beholde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.