ang. graviditetstøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

cami87

ville bare lige høre derude om i brugte samme strørrelse i graviditetstøj som i gjorde i jeres almindelig tøj ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Maja88

Camilla og frederik skriver:

ville bare lige høre derude om i brugte samme strørrelse i graviditetstøj som i gjorde i jeres almindelig tøj ?

ja jeg har købt samme str....

Anmeld

28. februar 2011

Tanja1234

Jeg har købt bukser i et enkelt nummer større end normalt - mest fordi jeg købte bukserne tidligt (hvilket var skønt) og gerne ville kunne bruge dem hele graviditeten.

Alt andet er i samme størrelse som normalt.

Anmeld

28. februar 2011

cami87

hehe okay. tak for svar...

jeg er ikke så langt henne kun 5+5, men er ekstremt oppuset og kan ikke lukke mine cowboy bukser mere

Så nu har jeg bestemt mig for jeg ligeså godt kan begynde at købe noget graviditetstøj

Anmeld

28. februar 2011

Tanja1234

Ja især jeans kan være ulidelige at have på - især hvis man også har kvalme..

Jeg gik slet ikke i jeans fra ca. uge 9 og så til jeg købte ventebukser i ca. uge 13 - og det var bare skønt.

Først var jeg lidt imod det fordi jeg havde en forestilling om at ventetøj kun var sådan noget konet og trist noget.. Men en tur i H&M og den lokale forhandler af Mamalicius hjalp meget på det

Anmeld

28. februar 2011

vitapigen

Jeg bruger graviditetsbukser i samme str som før graviditet og mine alm. leggins har jeg valgt at vende om (med røven foran) og de sidder virkelig bare perfekt

Anmeld

28. februar 2011

cami87

vitapigen: super godt tip det med at vende leggings om  det vil jeg da gøre nytte af når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.