Jer der arbejder som pædagoger....(løn og job)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.569 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Aves.

ved godt at det selvfølgelig er forskelligt fra landsdel til landsdel og alt efter hvor mange år man har arbejdet indenfor faget..men hvad har I om måneden brutto og hvad arbejder i med...

Jeg synes det er en lille bitte smule spændende snart at skulle ud og søge job, selvom jeg godt ved det sikkert er mere end umuligta t få job...men alligevel...og så er jeg da lidt nysgerrig for at høre hvad man tjener og hvilke områder I er inde for.

Jeg er klart til specialområdet...men der er jo mange muligheder inden for dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Happiness

Hej.

Jeg arbejder med udviklingshæmmede voksne på et bosted. Jeg får ca. 25-26.000 (+/-) før skat. Og arbejder 35 timer om ugen. Det er forskelligt fra måned til måned, da aftenvagter, weekendvagter og helligdage gir ekstra tillæg.

Har været uddannet i 3 år her til sommer.

Men jeg får så også tillæg for ekstra opgaver jeg har tilegnet mig. Men det kan man jo flere steder. Godt med ekstra viden og ekstra indtægter

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Hej.

Jeg arbejder med udviklingshæmmede voksne på et bosted. Jeg får ca. 25-26.000 (+/-) før skat. Og arbejder 35 timer om ugen. Det er forskelligt fra måned til måned, da aftenvagter, weekendvagter og helligdage gir ekstra tillæg.

Har været uddannet i 3 år her til sommer.

Men jeg får så også tillæg for ekstra opgaver jeg har tilegnet mig. Men det kan man jo flere steder. Godt med ekstra viden og ekstra indtægter

Tak, for dit svar....det er der omkring min mor også ligger, hun arbejder dog med udsatte børn og forældre...tror hun har små 30.000kr...men det er nok de skævearbejdstider der giver det mere...tillæggene er sparet væk hernede.. såsom fastholdelses tillæg osv...

Men det er jo et spændende område..

Anmeld

1. marts 2011

LISBETH:-)

Jeg arbejder i en special klasse på en alm. folkeskole og jeg får 160 kr i timen. Men det kommer jo også an på hvor mange tillæg man har fået forhandlet sig frem til.

Generelt hvis man vil tjene lidt mere som pædagog så skal man arbejde aften, nat og weekend.

Job mulighederne er jo nærmest umulige her hvor vi bor. Der er INTET og det bliver kun værre. Alle skolerne i guldborgsund skal jo rokere rundt fra næste skoleår og så skal der fyres en del, som også kommer til at stå i arbejdsløshedskøen og som vil søge alle de ledige jobs, så det bliver RIGTIG svært som nyuddanet, da der er masser af pædagoger med masser af erfarring og tage af.

Det er desværre nok en god ide med en plan B

Anmeld

1. marts 2011

Happiness

Eva. skriver:

Tak, for dit svar....det er der omkring min mor også ligger, hun arbejder dog med udsatte børn og forældre...tror hun har små 30.000kr...men det er nok de skævearbejdstider der giver det mere...tillæggene er sparet væk hernede.. såsom fastholdelses tillæg osv...

Men det er jo et spændende område..

Udsatte børn og unge gad jeg også godt. Det er sindsygt spændende ja!

Det er til tider surt at skulle arbejde weekend og helligdage (især julen ) Men tilgengæld har man jo meget fri i hverdagene, hvor man kan få ordnet en masse. Og så er lønen jo det bedre.

Anmeld

1. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg arbejder i et netværk med autister og asberger, som bor i egen lejlighed.. super spændende job, som jeg glæder mig til at komme tilbage til efter barsel... 

Jeg ligger på ca. 28000kr før skat, pension 3800kr.. så jeg klager ikke... har været uddannet siden januar 03.. og har arbejdet i mange daginstitutioner, men der får man ikke så god en løn og jeg kan klart bedst lide det job, som jeg har nu...

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

MaybeMe skriver:

Udsatte børn og unge gad jeg også godt. Det er sindsygt spændende ja!

Det er til tider surt at skulle arbejde weekend og helligdage (især julen ) Men tilgengæld har man jo meget fri i hverdagene, hvor man kan få ordnet en masse. Og så er lønen jo det bedre.

Jeg ville ikke vælge job med weeekend arbejde..det kan jeg slet ikke holde ud med børn... og nu har jeg jo to skolebørn, så fordelen med hverdagsfri er ikke helt til at få øje på.. men i fremtiden måske... der kunne jeg godt se det som en mulighed med de tider...tror dog jeg vil prøve at få vikartimer forskellige steder...for normalområdet, det skal jeg bare heller ikke..

Måske jeg skulle søge ud i et a-hus...prøve det..hvis det er muligt..

Ja, tror det er spændende der min mor er, men det er også hårdt..jeg ville ikke have energi til det som det ser ud nu...med egne børn som kræver en del også..

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Mathias Villads skriver:

Jeg arbejder i et netværk med autister og asberger, som bor i egen lejlighed.. super spændende job, som jeg glæder mig til at komme tilbage til efter barsel... 

Jeg ligger på ca. 28000kr før skat, pension 3800kr.. så jeg klager ikke... har været uddannet siden januar 03.. og har arbejdet i mange daginstitutioner, men der får man ikke så god en løn og jeg kan klart bedst lide det job, som jeg har nu...

Lyder spændende...autister er dog ikek lige til mit temperament...men at arbejde med §85 det gad jeg godt...og det er vel mest om dagen, mon ikke... men det er da en god løn du har dig der, måske jeg faktisk ikke kommer til at miste penge ved at arbejde frem for at studere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.