Jer der arbejder som pædagoger....(løn og job)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.569 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Aves.

ved godt at det selvfølgelig er forskelligt fra landsdel til landsdel og alt efter hvor mange år man har arbejdet indenfor faget..men hvad har I om måneden brutto og hvad arbejder i med...

Jeg synes det er en lille bitte smule spændende snart at skulle ud og søge job, selvom jeg godt ved det sikkert er mere end umuligta t få job...men alligevel...og så er jeg da lidt nysgerrig for at høre hvad man tjener og hvilke områder I er inde for.

Jeg er klart til specialområdet...men der er jo mange muligheder inden for dette..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Happiness

Hej.

Jeg arbejder med udviklingshæmmede voksne på et bosted. Jeg får ca. 25-26.000 (+/-) før skat. Og arbejder 35 timer om ugen. Det er forskelligt fra måned til måned, da aftenvagter, weekendvagter og helligdage gir ekstra tillæg.

Har været uddannet i 3 år her til sommer.

Men jeg får så også tillæg for ekstra opgaver jeg har tilegnet mig. Men det kan man jo flere steder. Godt med ekstra viden og ekstra indtægter

Anmeld

1. marts 2011

Aves.

Hej.

Jeg arbejder med udviklingshæmmede voksne på et bosted. Jeg får ca. 25-26.000 (+/-) før skat. Og arbejder 35 timer om ugen. Det er forskelligt fra måned til måned, da aftenvagter, weekendvagter og helligdage gir ekstra tillæg.

Har været uddannet i 3 år her til sommer.

Men jeg får så også tillæg for ekstra opgaver jeg har tilegnet mig. Men det kan man jo flere steder. Godt med ekstra viden og ekstra indtægter

Tak, for dit svar....det er der omkring min mor også ligger, hun arbejder dog med udsatte børn og forældre...tror hun har små 30.000kr...men det er nok de skævearbejdstider der giver det mere...tillæggene er sparet væk hernede.. såsom fastholdelses tillæg osv...

Men det er jo et spændende område..

Anmeld