jobansøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

msax

Jeg sidder lige og har total stress over en ansøgning til en stilling som lægesekretær elev. Jeg VIL bare have den plads - så ansøgningen skal bare være i top og det ligger jo et vist pres på mine små skuldre.

Der er jo en million ting jeg gerne vil have med i den, men ved også godt den skal være kort og præcis... Ville ønske den bare ´kunne skrive sig selv og blive HELT VILDT god...

Er der nogen af jer tøser der sidder i en stilling hvos i læser jobansøgninger igennem? og evt har et par gode råd til mig der virkelig bare gerne vil have denne her elevplads?

http://www.rm.dk/job/ledige+job ( Regionshospitalet Viborg, Skive søger lægesekretærelever)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

Jeg sidder lige og har total stress over en ansøgning til en stilling som lægesekretær elev. Jeg VIL bare have den plads - så ansøgningen skal bare være i top og det ligger jo et vist pres på mine små skuldre.

Der er jo en million ting jeg gerne vil have med i den, men ved også godt den skal være kort og præcis... Ville ønske den bare ´kunne skrive sig selv og blive HELT VILDT god...

Er der nogen af jer tøser der sidder i en stilling hvos i læser jobansøgninger igennem? og evt har et par gode råd til mig der virkelig bare gerne vil have denne her elevplads?

http://www.rm.dk/job/ledige+job ( Regionshospitalet Viborg, Skive søger lægesekretærelever)

Ehm jeg sidder jo ikke i den stilling mere, men jeg har førhen læst mange ansøgninger igennem. (og smidt mange i skraldespanden INDEN de røg videre)

Du er velkommen til at maile til mig.

Dog vil jeg sige med det samme, det er dit CV du skal sælge dig selv på.

Anmeld

28. februar 2011

msax

Rose <3 skriver:

Ehm jeg sidder jo ikke i den stilling mere, men jeg har førhen læst mange ansøgninger igennem. (og smidt mange i skraldespanden INDEN de røg videre)

Du er velkommen til at maile til mig.

Dog vil jeg sige med det samme, det er dit CV du skal sælge dig selv på.

1000 tak...

Jeg har lige været gennem mit CV igen... og rettet lidt til og fra.

Jeg vil rigtig gerne have din uforbeholdne mening om min ansøgning når jeg har luret lidt mere på den. Tænker den bør være klar senere i aften eller imorgen.

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

msax skriver:

1000 tak...

Jeg har lige været gennem mit CV igen... og rettet lidt til og fra.

Jeg vil rigtig gerne have din uforbeholdne mening om min ansøgning når jeg har luret lidt mere på den. Tænker den bør være klar senere i aften eller imorgen.

Du sender bare.... Du må også gerne sende dit CV, hvis du gerne vil havde jeg kikker på opstillingen af det.

Jeg får nok ikke kikket på det i aften, men så skal jeg nok kikke på det i morgen :)

Anmeld

28. februar 2011

msax

Rose <3 skriver:

Du sender bare.... Du må også gerne sende dit CV, hvis du gerne vil havde jeg kikker på opstillingen af det.

Jeg får nok ikke kikket på det i aften, men så skal jeg nok kikke på det i morgen

jeg sender det hele... for ja CV'et har meget at sige

Anmeld

28. februar 2011

anna-jonas

Jeg har desværre ikke den store erfaring, så er ikke til meget hjælp. Men vil ønske dig held og lykke Mette...............

Anmeld

28. februar 2011

msax

anna-jonas skriver:

Jeg har desværre ikke den store erfaring, så er ikke til meget hjælp. Men vil ønske dig held og lykke Mette...............

TIK TAK... alle gode tanker gælder...

Anmeld

1. marts 2011

KWL

Hader også at skrive ansøgninger. Hvor meget eller hvor lidt skal man skrive?

Jeg sender også en masse held og lykke din vej. Selvfølgelig er den stilling din!

Anmeld

1. marts 2011

Lilac

Krydser fingre for dig! 

Anmeld

1. marts 2011

Ni-ko-li-ne

jeg krydser også! der er ikke noget som at skrive ansøgninger... det er som at aflevere en opgave og vente på karaktererne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.