Hvornår lærer jeg at geare ned?? :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Ina33

mortilj skriver:

uhh sådan en kunne jeg også godt bruge.. Desværre er pengene ikke til det imens jeg går i skole..

det jeg har beskrevet er en ca beskrivelse af hvordan min dag er hver dag.. :O plus minus lidt ting..

men eftersom vi har hund så skal der bare støvsuges hver dag

Jeg kan endnu engang sige, at dit aktivitetsniveau ligger på højde med mit - vi har også hund, så jeg kender det godt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

An&Jo

Loppe skriver:

Jeg kan endnu engang sige, at dit aktivitetsniveau ligger på højde med mit - vi har også hund, så jeg kender det godt...

de værste dage er faktisk de dage hvor der er over 100 siders lektier til dagen efter.. Godt min uddannelse kun varer halvandet år mere..

Anmeld

28. februar 2011

Ina33

mortilj skriver:

de værste dage er faktisk de dage hvor der er over 100 siders lektier til dagen efter.. Godt min uddannelse kun varer halvandet år mere..

Ja, eller de dage hvor man er lige er liiiidt bagefter med en 15 siders aflevering....

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Tja...mon ikke det er hverdagen for de fleste...jeg har så tre store unger med hvad dertil hører af lektier, kammerater med hjem, snak og oprydning... og så altd et andet....vasketøj og bade kan jeg ikke hjemme, så det er lidt et projekt også.. Men jeg har nu ikke stress...selvom jeg lige har en opgave også...eksamens...

det er ihvertfald hverdagen for mange.. Men kender flere med børn der slet ikke kan se hvorfor jeg laver så meget, for jeg burde da bare sætte mig og slappe af, men det kan jeg bare ikke når jeg kommer hjem fra skole og ser der er rod..

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

Loppe skriver:

Ja, eller de dage hvor man er lige er liiiidt bagefter med en 15 siders aflevering....

uha ja, eller en eksamens opgave.. skulle til eksamen i fredags og sad og lavede det sidste finish til langt ud på natten om torsdagen.. ikke skide smart, men jeg bestod og oveikøbetm ed et godt resultat..

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

mortilj skriver:

det er ihvertfald hverdagen for mange.. Men kender flere med børn der slet ikke kan se hvorfor jeg laver så meget, for jeg burde da bare sætte mig og slappe af, men det kan jeg bare ikke når jeg kommer hjem fra skole og ser der er rod..

Jamen, i den  sidste ende er det jo nok det samme...bare meget rart at tage det i opløbet...og når tiden er der til det, så er det jo det man gør...er der mindre tid, så sorterer man jo i det...

Anmeld

28. februar 2011

An&Jo

Eva. skriver:

Jamen, i den  sidste ende er det jo nok det samme...bare meget rart at tage det i opløbet...og når tiden er der til det, så er det jo det man gør...er der mindre tid, så sorterer man jo i det...

det er det sikkert nok ja..

Men jeg gider bare ikke bruge mine weekender på det, der vil jeg altså nyde mit barn og min kæreste..

Anmeld

28. februar 2011

Ina33

mortilj skriver:

uha ja, eller en eksamens opgave.. skulle til eksamen i fredags og sad og lavede det sidste finish til langt ud på natten om torsdagen.. ikke skide smart, men jeg bestod og oveikøbetm ed et godt resultat..

Dejligt, tillykke med det

Så finder man ud af at alt ens slid og slæb faktisk er noget værd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.