Vis mig jeres børns dele værelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.670 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

cecilie1984

vores 2 piger kommer til at dele værelse da vi ikke har 2 børneværelser. Der kommer til at være 3 år mellem dem

Og tænker allerede nu over hvordan værelset bedst indrettes til både storesøster og lillesøster

hvordan har i gjort og vis meget gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

LinLin

God idé - kigger lige med Der er 4 år ml mine drenge - de skal også dele værelse på et tidspunkt. (men lillebror Adam er kun 5 mdr...)

De skal i hvert fald have en køjeseng! Det er der også gjort klar til: Davids seng er en halvhøj der kan udbygges med en seng nedenunder Men regner nu med at Adam skal blive i tremmesengen til han er 2 år...

Håber der er nogle der vil lææge billeder ind!

Anmeld

28. februar 2011

Kløver

Jeg kigger også lige med, og er dre nogle med skrå vægge ville det være dejligt med billeder også

Anmeld

28. februar 2011

132319

cecilie1984 skriver:

vores 2 piger kommer til at dele værelse da vi ikke har 2 børneværelser. Der kommer til at være 3 år mellem dem

Og tænker allerede nu over hvordan værelset bedst indrettes til både storesøster og lillesøster

hvordan har i gjort og vis meget gerne billeder

Jeg vil gerne vise et billede af mine ungers kommende deleværelse, Kamilles seng og ting mangler dog -Jeg tager lige et par billeder 

Anmeld

28. februar 2011

cecilie1984

MHK skriver:

Jeg vil gerne vise et billede af mine ungers kommende deleværelse, Kamilles seng og ting mangler dog -Jeg tager lige et par billeder 

super venter spændt

Anmeld

28. februar 2011

132319

Her er lidt forskellige billeder.

Der mangler lidt billeder på væggene omkring Hjaltes seng og det tomme hjørne er der Kamille skal have sine ting.

Jeg har valgt et grønt/lilla tema da det er farver jeg synes passer fint til begge køn  Med tiden bliver der nok lidt mere piget derinde, lige nu er det jo hovedsageligt Hjaltes ting der er derinde.

Beklager billedekvaliteten, det er mørkt udenfor og mit kamera er elendigt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.