Hæmorider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har haft lidt kløe ved anus men ikk så meget og en gang imellem når jeg er på toiletet så ka det bløde lidt når jeg laver stort.

ved i hvad det ka være ? det er ikk hvergang det sker.

undskyld jeg er så direkte hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Hej.

jeg har haft lidt kløe ved anus men ikk så meget og en gang imellem når jeg er på toiletet så ka det bløde lidt når jeg laver stort.

ved i hvad det ka være ? det er ikk hvergang det sker.

undskyld jeg er så direkte hehe

Der er ikke noget at undskylde

Men jo, altså det kunne være en hæmoride, eller en rift ved/i endetarmen.

Hvis du har hård mave/forstoppelse, kan det være en rigtig god ide at drikke rigeligt vand og spise fiberrigt (evt. supplere med HUSK frøskaller) da en blød og tyndere afføring vil kunne lindre lidt

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Der er ikke noget at undskylde

Men jo, altså det kunne være en hæmoride, eller en rift ved/i endetarmen.

Hvis du har hård mave/forstoppelse, kan det være en rigtig god ide at drikke rigeligt vand og spise fiberrigt (evt. supplere med HUSK frøskaller) da en blød og tyndere afføring vil kunne lindre lidt

Ja men jeg har hårdmave pga de de jernpiller

det vare bare mere om det er til fare for baby hvis man har en hæmoride eller om man bare ka lade vær med at gøre noget ved det for det er kun sket et par gange og det generer ikk rigtigt.

Anmeld

28. februar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Ja men jeg har hårdmave pga de de jernpiller

det vare bare mere om det er til fare for baby hvis man har en hæmoride eller om man bare ka lade vær med at gøre noget ved det for det er kun sket et par gange og det generer ikk rigtigt.

Så kan du evt. prøve at skifte mærke på jernpillerne.

Det er overhovedet ikke til fare, for hverken baby eller dig, men hvis det er en hæmoride kan det godt komme til at gøre vældig ondt. Men så længe det ikke er til gene, burde det være ganske ufarligt!

Anmeld

28. februar 2011

Tkcuf

Hvis det er så kan man købe noget mod rifter/hæmorider på nettet- det gjorde jeg da jeg var gravid.. Og det hjalp

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar Piger

forsæt godaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.