At slanke sig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. oktober 2008

Miamaja

jeg har aldrig været overvægtig men NU er maven godt ved at trænge til at få smidt håndtagene og diverse deller, så nu gælder det om 4-5 kg tror jeg. må være al den småspiseri efter at have fået barn(?)

Er der flere der skal slanke sig og hvor meget vil I af med?:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

louise skov

Hej.. Jeg har jo næsten altid været overvægtig:S
Men jeg er begyndt på en kur der hedde 3-step,oh har tabt 6 kg på 3 uger,så det går stille og roligt..
Jeg håber og tror at det er noget jeg kan leve med.. Det er hele min livstil jeg skal ligge om,og det er jeg virkelig indstillet på,så håber at kg bliver væk denne gang:$
Og det er mange kg jeg skal af med:S

Anmeld

4. oktober 2008

Bastian

louise skov skriver:

Hej.. Jeg har jo næsten altid været overvægtig:S
Men jeg er begyndt på en kur der hedde 3-step,oh har tabt 6 kg på 3 uger,så det går stille og roligt..
Jeg håber og tror at det er noget jeg kan leve med.. Det er hele min livstil jeg skal ligge om,og det er jeg virkelig indstillet på,så håber at kg bliver væk denne gang:$
Og det er mange kg jeg skal af med:S

Fortæl fortæl om 3 step. Jeg vil gerne tabe mig. Ja det har jeg ville længe, men overskuddet er der snart. Jeg "plejer" at have det meget godt med vægtkonsulenterne, men er altid åben for andre tilgange, specielt hvis det er mere livsstilsomlægning end kur.

Anmeld

5. oktober 2008

louise skov

Jeg kan da prøve at fortælle lidt om det. De trælse ting først,man må ikke spise kartofler,ris,pasts,ikke drikke sodavand,man må ikke spise for meget svinekød,og hellere ikke drikke for meget mælk,og det skal være letmælk,når man drikke det..:S
De første 3-4 dage skal man ha sin syre/base på plads,det gør man ved at være på noget som hedder pausekost,og tjekke sin urin hver morgen med nogle strip..Så når det er ok,skal man på fedtforbrænding i hele 3 dage,der må man kun få grønsager og frugt,og noget pulver og noget te,man det er noget man køber..
Jeg så det selv i en avis,for der står,at der kommer en og snakker med dig,du får 2 hæfter og de der till at tjekke urinen,det koster 350 kr,så skal man kbe pulver,te,og nogle piller ved siden af og for 4 mdr koster det 1500 kr..så det koster lidt penge,men hvis det er kan du prøve at gå ind på deres hjemmeside..3-step.. Håber du forstår det jeg har skrevet:$

Anmeld

5. oktober 2008

Miamaja

louise skov skriver:

Jeg kan da prøve at fortælle lidt om det. De trælse ting først,man må ikke spise kartofler,ris,pasts,ikke drikke sodavand,man må ikke spise for meget svinekød,og hellere ikke drikke for meget mælk,og det skal være letmælk,når man drikke det..:S
De første 3-4 dage skal man ha sin syre/base på plads,det gør man ved at være på noget som hedder pausekost,og tjekke sin urin hver morgen med nogle strip..Så når det er ok,skal man på fedtforbrænding i hele 3 dage,der må man kun få grønsager og frugt,og noget pulver og noget te,man det er noget man køber..
Jeg så det selv i en avis,for der står,at der kommer en og snakker med dig,du får 2 hæfter og de der till at tjekke urinen,det koster 350 kr,så skal man kbe pulver,te,og nogle piller ved siden af og for 4 mdr koster det 1500 kr..så det koster lidt penge,men hvis det er kan du prøve at gå ind på deres hjemmeside..3-step.. Håber du forstår det jeg har skrevet:$

held og lykke til dig også med det:) Ja, det er en livsstil - det tror jeg også. den kur du fortæller om er en min mor er på nu, og hun har tabt kilone og holder det fint. så den virker altså;)

Anmeld

5. oktober 2008

Bastian

louise skov skriver:

Tak for svar. Jeg har læst på hjemmesiden, men som du ved er der masser af kure derude, og alle lover mirakler. Så det er vigtigt at høre om de gode erfaringer, så man kan luge ud i, hvad der virker og ikke virker.

Anmeld

5. oktober 2008

Honningblomst

Spis sundt og motioner resten af livet...det er det eneste jeg tror på hvis det da skal holde altid.
Kure og at det der med at undlade visse madvarer....hvem kan og vil det resten af livet??
Knus Eva...som lige har et par kilo endnu der skal af, men den snupper jeg de næste uger...:)

Anmeld

5. oktober 2008

Pia.

Ja jeg skal af med 10 kilo... og det er godt nok svært... men en dejlig veninde har givet mig blod på tanden :)
så er godt i gang igen...

Held og lykke med at komme af med kiloerne...

Knus Pia, som så meget håber jeg kan tabe dem nu nu nu - for jeg vil så gerne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.