Hvilke redskaber skal man anskaffe sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

TheLittleOne

Nu har jeg ville igang med det fondant i så lang tid, ved ikke hvad der har holt mig tilbage...

Men mit store problem er at når jeg går i gang med noget nyt, over køber jeg så jeg ender med alt muligt lort for at sige det lige ud

Så mit store spørgsmål er hvilke redskaber er gode at have til at starte med ?

Vil rigtig gerne lave blomster...

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

TheLittleOne

Kom nu med lidt hjælp

Anmeld

28. februar 2011

Kindfed

Jeg kan ikke hjælpe dig - jeg er selv nybegynder og har allerede købt for omkring 1500,-, fordi alting bare er så FINT!

Anmeld

28. februar 2011

ZamanogDania

Du skal have nogle udstikker. Man kan købe nogen i Føtex, ellers hjemmesider der sælger alt. Du kan købe udstikker til blomster hos specialkøbmanden og alttilkager tror jeg hjemmesiden hedder.
Køb nogle bogstaver og tal udstikker. Uha der er meget

Anmeld

28. februar 2011

SHERO

De første 3 kager jeg lavede var uden nogen redskaber, så synes du skal prøve det inden du køber dig fattig... (for det kan man hurtigt!) Og de blev hvis jeg selv skal sig det, SUPER flotte hehe 

Har efterfølgende købt bogstavsudstikkere, et komplet moderlerings sæt, ligner dem man brugte i formning til ler, og en enkelt blomster udstikker. Synes ikke det er så nødvendigt, der findes massere af videoer på youtube der viser gode måder at lave nogen blomster uden udstikkere.

Så jeg ville vente til jeg var sikker på om det var nogen jeg gad bruge min tid og penge på..

Go fornøjelse..

Anmeld

28. februar 2011

TheLittleOne

Kindfed skriver:

Jeg kan ikke hjælpe dig - jeg er selv nybegynder og har allerede købt for omkring 1500,-, fordi alting bare er så FINT!