Julius' 1 års fødselsdag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

lion

Sikke en weekend vi har haft.

Vi gjorde lokale klar i lørdags og lavede det meste, heldigvis.

Vi endte med at blive 30 til fødselsdagen, og nej hvor var det hyggeligt. Især da det blev "offentlig" viden at min kusine venter sig, og har termin i aug. (6 dage efter sin egen fødselsdag og 14 før sin mors)

Det var en super dag og jeg fik en masse hjælp af familie så INGEN stress. Har en skøn veninde som lørdags hjemme hos sig selv bagte 129 muffins for mig. Måske kun lige af en dum ovn som skulle bruge 45 min på at bage bollerne!!!

Julius sov ca 1 time fra 7-21.30 og han var ikke pivet over at ha sovet så lidt. Cassandra havde det ok med at hun ikke havde sovet i samme tidsrum og hun ikke fik gaver. Julius bliver stadigvæk 7 eller 4 år, hvis vi spørger hende.

Han fik en masse gode gaver:

Build a bear(fra os)

3 sutter med "navnet" Cæsar på. (gudfar/min lillebror)

Lækkert tøj.

Mejetærsker fra wow.

Postbud (lego) og tøj fra storesøster.

Den store bog om Peter Pedal 

Peter Pan og Wendy

Sækkestol.

Aktivitest "bord" og en raket.

Sengetøj

En kramme Dinosaurus(en sy selv)

Lidt penge.

Han ville ikke rigtig lege med sin lagkage, hellere spise den. De andre lagkage var et hit, en med jordbær mousse og en med blåmousse.  Billeder vedlægges.

I dag var vi nede i vuggestuen og fejre ham, og nej hvor var Julius bare skøn. Han VIDSTE godt han var centrum. Da vi havde sunget fødselsdagssang klappede han, som om vi var gode til at synge. Storesøster var også lige kommet på besøg på stuen til at fejre ham. Julius "delte" frugt ud, og i morges havde jeg muffins med til de voksne.

Et lille sidespring. Jeg var hos min tidligere chef i dag og jeg starter hos hende mandag d. 7 marts, kl. 7 eller 8, hun skulle lige tjekke timerne. Men ellers er min tider mellem 6 og 15.30 hver dag( minus tirsdag FRI) hver anden lørdag og mit eget ansvarsområde. NICE, så behøver jeg kun lave næsten kun 1 ting i forretningen. Hun snakkede også om jeg kunen stige i løn efter 4-6 mdr. Hun sagde også at hvis hun ikek kendte mig, vilel hun ha holdt sig langt væk fra en mor til 2

2  ekstra billeder af mine 2 bade hunde

En masse billeder:

Julius lagkage hans skulel lege med.

Julius og gudfar(min lillebror) hans øjesten

Julius og hans build a bear

Bamserne er Cassandra og Julius.

Gaver.

Lagkagerne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Skouboe

Det lyder som en god dag, og nogle gode gaver

Hvor ER det bare godt at du kom tilbage til din gamle chef - ham den nye kunne du jo ikke bruge til noget...

Anmeld

28. februar 2011

AnneBJ

Hvor ser det bare ud til at have været en dejlig dag!!

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

hvor skønt i havde en så dejlig dag.. Det ser ud som det var en fantastisk dag

Anmeld

28. februar 2011

Klumpe-dumpe

Hold da op, ham Julle er da godt nok blevet fejret med manér :D

Det lyder til det er godt du er kommet tilbage hos din gamle chef.

Anmeld

28. februar 2011

JustAnotherName

Ajj, en masse skønne billeder. Endnu engang stort tillykke med ham  

Anmeld

28. februar 2011

TbCp

Lyder som en rigtig dejlig dag Helene!!!

Og dejlige billeder

Anmeld

28. februar 2011

Ida.

Det lyder godt nok som om I havde en rigtig dejlig dag! Og godt nyt med jobsituationen! Dejligt!!!

Anmeld

28. februar 2011

anna-jonas

Sikke nogle dejlige billeder Helene, af en veloplagt Julius med en giga kage. Hvor var det godt, at han "bare" ville spise den, og ikke gå amok i den, og grise det hele til. Han ved hvad mad skal bruges til............

Så vil jeg også sige tusind tak for de gaver du har sendt herhjem......................det havde du ikke behøvet Helene. Jeg havde bestemt ikke forventet, at du skulle gengælde min gestus. Jeg havde jo glæden ved at give, ikke?? Er meget rørt, over at du er så fint et menneske, og jeg ville sådan ønske, at jeg kunne hjælpe dig noget mere.Skulle hilse fra Jonas, og sige mange tak. Ida får først sin gave i morgen, på selve dagen.

Stort tillykke med at du fik jobbet, med bedre arbejdstider o.s.v. Håber så at din "nye" chef, kan finde ud af at behandle dig med respekt denne gang. Ellers må mutter Mette jo dukke op, og give hende en besked eller to.

Anmeld

1. marts 2011

lion

Sikke nogle dejlige billeder Helene, af en veloplagt Julius med en giga kage. Hvor var det godt, at han "bare" ville spise den, og ikke gå amok i den, og grise det hele til. Han ved hvad mad skal bruges til............

Ja mad skal SPISES, han er ligesom sin søster, et MADØRE i stor stil. De 2 børn spiser alt. især syltede agurker.

Ja det var dejligt jeg ikke skulle rydde op i en diameter på 5 m, det skulle min søster med Patrick.

Ja Julius havde det hyggeligt med at være i centrum.

Jeg ved godt du gjorde det får at glæde os og jeg er EVIG taknemlig for det. Med alt det du har gjort for mig og min familie. Men jeg synes også du skulle ha lidt igen.

Det lyder godt at Jonas kunne bruge det og sagde tak

Glæder mig til at hører havd Ida siger til gaven.

Du kommer bare hvis det er, hun laver ballade. Men jo det er dejligt med et svar omkring ens arbejde og et stort ansvar. Jeg skal sørge for spoten, at den sælge, kommer op (13 paller torsdag, 10halv paller om fredagen, det er kun til om mandagen. Så komemr der 1 palle til om tordagen.) At faktura bliver godkendt og ryddet op i i løbet af ugen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.