Heidi-ra skriver:
Ja de har så.. Det vildt dejligt man ik skal vente længe når man har besluttet sig for det ska være(:
Det kan jeg godt forstå .. Vil da ogs klart være rart vide nu I skal have to have styr på det hele i god tid... Bliver da super spændende..
OK ja det kan godt være de er billigst der.. Men vi har bare været begge steder (har du nok ogs) og sys bare man får SÅ meget bedre betjening ved det der mor og barn.. Og vi var vidst lige i udsalget så vi fik købt godt ind i mor barn den dag(: Men tror da det bliver begge steder hvis det står til mig
Ja ok det jo nemt så når i går der begge to.. jeg går så sygemeldt så her ska det kun passe med kæresten .. Men de er heldigvis ret fleksible på hans arbejde til han bare kan smutte og arbejde på et andet tidspunkt så det er dejligt..
Men Ska da nok vende tilbage så snart jeg har været der.. Hvor langt er du henne med de kære små nu?
Puha der har vi haft det helt modsat, de så meget ned på os i mor og barn. Kvinden vi snakkede med, sprugte hvor langt vi var og jeg sagde så, at jeg ikke var så langt igen, men da vi venter tvillinger, vil jeg bare have styr på hele i god tid, derefter lyttede hun ikke rigtig efter og viste os nogle barnevogne, som overhovedet ikke var det, jeg sprugte efter. Jeg spørger også, vis jeg nu købte meget eller alt hos dem, om det så var nogle rabatter og hente, hun svare så, at det kan man selfølgelig og går... Står så tilbage og tænker, øhhh, jamen der er altså mere jeg ville spørge om, men tog over i babysam og fik svar på alt og en aftale om minimum 10 % rabat på alt, hvis vi køber mere end barnevognen hos dem, så der handler vi fra nu af.
Jamen det er jo det, er bange for, vi "lige pludselig" bare går i fødsel og så er løbet kørt, hvis man ikke er super godt forberedt.
Anmeld