sms'er i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Caroline86

Zette skriver:

Jeg vil godt skrive under på at Caroline IKKE smser når hun går tur - for hun svarer stort set aldrig 

HAHAHAHA.... sorry

jeg er virkelig blevet verdensmester i at lade telefonen ligge på kanten af vasken og sådan noget underligt noget og så om aftenen når jeg febrilsk tumler rundt for at finde den er der 26.000 (ja, det er MANGE) ubesvarede opkald og dobbelt så mange sms'er hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Maja_4000

Alberts/ skriver:

somme tider, ikke når der er koldt, for har tuch mobil(staves?) og kan ikke skrive når jeg har hansker på(;

Det samme her 

Anmeld

1. marts 2011

Lisbeth85

nvm skriver:

det har vi nemlig, og hvad er problemet lige hvis barnet alligevel ligger og sover i vognen??

Hmm... mærkeligt?

Jamen så lad da bare folk tænke deres Helt ærligt! Verden er sgu da ikke gået i stå og handler kun om baby når man er blevet mor. Det er da synd for dem, som glemmer sig selv i al babyræset.

Anmeld

1. marts 2011

An&Jo

Hvis han sover og der kommer en sms, så svarer jeg, hvis altså jeg hører den.. Men er han vågen så bliver han ski sur hvis jeg ikke koncentrerer mig om ham.. Man er vel en stædig dreng.

Jeg er rigtig dårlig til at bruge min telefon, og den bliver faktisk kun brugt som kontakt, mellem kæresten og mig når vi er hver for sig og så til at vuggestuen kan komme i kontakt med mig hvis der sker noget og omvendt..

Anmeld

1. marts 2011

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Nogle gange .. Jeg har en touch , og kan ik rigtig finde ud af den , med mindre jeg koncentrerer mig rigtig meget .. Hehe ..

Lige mine ord

Anmeld

1. marts 2011

Janni.

Jeg har ofte sms'et når jeg har gået tur med min niece i barnevognen, og det bliver da det samme når vores egen kommer til verdenen 

Anmeld

1. marts 2011

MaleneG

Caroline86 skriver:

tænk, sådan har jeg det faktisk også...

Altså jeg svarer da hvis jeg får en sms (hvis jeg hører den i lommen ) men så bliver den altså lagt i lommen igen...

Men jeg sms'er egentlig heller ikke hvis hun sover nede i vognen.. hmm...

Nej, jeg sms'er, som udgangspunkt, ikke når jeg går med barnevognen

nemlig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.