I'm Back ;) hehe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

LRJ

Jeg er tilbage igen efter et stykke tids pause herinde fra, Pga Jeg er startet i Skole, Julie Starter i DP på Mandag, men det er ikk grunden til jeg har været fraværende, men pga Julie Har været syg og lægerne har ikk vist hva det er, og vi ved det stadig ikk :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Dinna88

Welcome back 

Det var da synd for den lille purk! Hvilke symptomer har hun?

Anmeld

28. februar 2011

LRJ

Dinna88 skriver:

Welcome back 

Det var da synd for den lille purk! Hvilke symptomer har hun?

Jamen hun har haft høj feber i to uger hvor vi røg akut til læge, fordi hun ingen symptomer havde ellers, så stoppede det, og hun begyndte at hoste, og så fik hun maveproblemer og influenza lign symptomer og i torsdags røg vi akut på sygehuset pga hun gik i feberkramper, hvor de ikk kunne finde noget der var skyld i det udover der var noget i hendes mave, vi blev sendt hjem og skulle ringe hvis hun begyndte at kaste op indenfor 24 timer.

Hehe og tak

Anmeld

28. februar 2011

jannebjerre

Welcome back

Anmeld

28. februar 2011

LRJ

jannebjerre skriver:

Welcome back

tak søde

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

Lone H. skriver:

Jamen hun har haft høj feber i to uger hvor vi røg akut til læge, fordi hun ingen symptomer havde ellers, så stoppede det, og hun begyndte at hoste, og så fik hun maveproblemer og influenza lign symptomer og i torsdags røg vi akut på sygehuset pga hun gik i feberkramper, hvor de ikk kunne finde noget der var skyld i det udover der var noget i hendes mave, vi blev sendt hjem og skulle ringe hvis hun begyndte at kaste op indenfor 24 timer.

Hehe og tak

Det lyder godt nok som noget af en omgang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.