foto fremkaldelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

roenlund

Så er det blevet tid til at jeg skal have fremkaldt en masse billeder af lillemanden men hvor gør man det bedst og billigst???

foto.com ??? er billig men jeg synes porto er dyr...

pixum ??? men jeg synes det tager en evighed at oploade billederne og jeg har rigtig rigtig mange...

andre gode forslag...

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Snefnug1984

Pixum.dk

De er blevet kåret til bedst i test og man får de første 25 billeder gratis, mener jeg det er

Anmeld

28. februar 2011

roenlund

Snefnug26 skriver:

Pixum.dk

De er blevet kåret til bedst i test og man får de første 25 billeder gratis, mener jeg det er

jeg ved ikke om det bare er mig men synes bare det tager en evighed at oploade på deres hjemmeside og når det så er 500+ billeder...

Anmeld

28. februar 2011

quindelist

Snefnug26 skriver:

Pixum.dk

Pixum har ikke imponeret her i huset de gange vi har prøvet dem (det er kvaliteten vi har oplevet som svingende).

Vi sværger tilgengæld til foto.com -her har vi kun oplevet fremragende kundeservice og en rigtig lækker kvalitet i de ting vi har fået lavet

Anmeld

28. februar 2011

Snefnug1984

quindelist skriver:

Pixum har ikke imponeret her i huset de gange vi har prøvet dem (det er kvaliteten vi har oplevet som svingende).

Vi sværger tilgengæld til foto.com -her har vi kun oplevet fremragende kundeservice og en rigtig lækker kvalitet i de ting vi har fået lavet

Okay... hmm jeg har lige bestilt fra dem, så når jeg får billederne, bliver jeg måske klogere..

Jeg plejer generelt bare at benytte mig af fremkaldelse hos føtex

Anmeld

28. februar 2011

Nadia&Daniel

roenlund skriver:

Så er det blevet tid til at jeg skal have fremkaldt en masse billeder af lillemanden men hvor gør man det bedst og billigst???

pixum ??? men jeg synes det tager en evighed at oploade billederne og jeg har rigtig rigtig mange...

andre gode forslag...

på forhånd tak

Jeg er ellers meget glad for foto.com - synes ikke det er så galt..

Anmeld

28. februar 2011

Nadia&Daniel

quindelist skriver:

Vi sværger tilgengæld til foto.com - her har vi kun oplevet fremragende kundeservice og en rigtig lækker kvalitet i de ting vi har fået lavet

Anmeld

28. februar 2011

Bellinda89

roenlund skriver:

andre gode forslag...

på forhånd tak

photobox.dk

Dem er jeg rigtig glad for

Anmeld

28. februar 2011

roenlund

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er ellers meget glad for foto.com - synes ikke det er så galt..

Det er nok bare fordi jeg har mange billeder... synes 100 i fragt er meget... men det er jo også mange billeder...

Anmeld

28. februar 2011

morethanperfect

Pixum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.