Sikke en fest :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Dictes mor

Som I ved fyldte jeg 30 i torsdags, og det skulle fejres i lørdags. Jeg havde inviteret en masse veninder fra forskellige steder, så der var mange som ikke kendte hinanden, og jeg var helt vildt spændt på, hvordan det ville gå. Men jeg siger jer piger, at det var en fantastisk fest, som for mit vedkommende først sluttede kl 5 næste morgen. Tiden fløj afsted, og det var bare så hyggeligt. Vi var flere, som kom en tur i hegnet for første gang siden vi vare blevet mødre, så det var rigtig skægt. Dicte blev passet hos sin mormor og morfar, og hun havde bare hygget sig helt vildt.

Her er et lille billede af mig og Dicte på min fødselsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

oo

I er SÅ dejlige, I to

og TILLYKKE!!!!! huha, det er min tur lige om lidt, men du ser ud som om det er en FEST på den anden side, så jeg er ikke sååååå nervøs

jeg håber sådan, at det hele flasker sig, så jeg/vi kan komme op og fejre dig til maj  i den forbindelse må du lige smide nogle ønsker - noget litteraten kan arbejde med, du ved

Anmeld

28. februar 2011

ooo

Det er et vildt godt billede af dig og smuksakken.

Og så er det fedt at høre, at du fik festet igennem. Det har man bare brug for en gang imellem, også selvom man er mor.

Anmeld

28. februar 2011

lion

Dictes mor skriver:

Som I ved fyldte jeg 30 i torsdags, og det skulle fejres i lørdags. Jeg havde inviteret en masse veninder fra forskellige steder, så der var mange som ikke kendte hinanden, og jeg var helt vildt spændt på, hvordan det ville gå. Men jeg siger jer piger, at det var en fantastisk fest, som for mit vedkommende først sluttede kl 5 næste morgen. Tiden fløj afsted, og det var bare så hyggeligt. Vi var flere, som kom en tur i hegnet for første gang siden vi vare blevet mødre, så det var rigtig skægt. Dicte blev passet hos sin mormor og morfar, og hun havde bare hygget sig helt vildt.

Hvor er I bare fine.

Det lyder til du havde et brag af en 30 års fødselsdag. Hvor er det bare dejligt at du havde en super dag og at Dicte hyggede sig hos mormor og morfar.

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

hvor er det fantastisk i havde en go fest
Og sikke dog et dejligt billede af jer 2, så smukt

Anmeld

28. februar 2011

msax

det var en SUPER DUPER god fest... TAK for at jeg blev luftet lidt.

ja, det var nogen (ikke mig jeg skulle køre) der kom lidt i hegnet, men det var sku sjovt at være med til alligevel. Håber alle mand kom vel hjem...

kom i frem til flere spændende mænd som man gerne måtte være sammen med hvis de lige tilfældigvis dansede rundt om ens seng ?

Anmeld

28. februar 2011

JustAnotherName

Dictes mor skriver:

Æjhh altså, hvor skønt. Fedt at få lov og feste "igennem" og slå sig lidt løs igen.....og samle veninder, selvom de ikke alle kendte til hinanden i forvejen. Skønt at det bare gik godt, og blev en hyggelig og sjov fest.

Og sikke et fantastisk billede. STORT TILLYKKE ENDNU ENGANG MED DE

30 år !!!     

Anmeld

28. februar 2011

TbCp

Det er altid spændende når det er mennesker man kender fra flere steder, som skal "sættes sammen", men lyder til i havde en super god fest!

Og skønt billede af jer, hvor bliver hun STOR Dicte!!!!

Anmeld

28. februar 2011

anna-jonas

Hej du gamle....................

Lyder som om, du ikke helt har glem,t hvordan sådan en fest skal skrues sammen.  =

Anmeld

28. februar 2011

Jules

Så smuk vil jeg også se ud som 30 årig  I ser skønne ud...

Dejligt at du havde en super fødselsdagsfest :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.