Allomin 1 pulver...hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.275 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Baby2010/2013

Hej alle sammen.

Min dreng på 2 mdr. er nu gået over til fuld flaske. Jeg har idag købt Allomin pulver, bruger lige pt brikkerne.

Mit spørgsmål lyder på: Må man gerne koge vandet, hælde det på falskerne og stille dem i køleskabt, og når så bettemand skal spise, blander pulver i der og varme i micro??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Lon1976

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen.

Min dreng på 2 mdr. er nu gået over til fuld flaske. Jeg har idag købt Allomin pulver, bruger lige pt brikkerne.

Mit spørgsmål lyder på: Må man gerne koge vandet, hælde det på falskerne og stille dem i køleskabt, og når så bettemand skal spise, blander pulver i der og varme i micro??

På forhånd tak

Hejsa

Altså sådan gør vi til vores pige på 3 uger.

Koger vandet, fylder på flaskerne, varmer i microovnen og derefter pulver i - sådan har vi altid gjort.

Anmeld

28. februar 2011

misslea

BabyDec2010 skriver:

Hej alle sammen.

På forhånd tak

Jep - det må du gerne...

Jeg plejer at gøre det, at jeg putter det kogende vand i flaskerne og stiller det på køl. Når jeg skal lave en flaske til min datter, putter jeg flasken med vandet i microen, og når vandet har den rette temperatur putter jeg pulveret i!

Anmeld

28. februar 2011

MinWilliam

Når jeg laver flasker til vores søn koger jeg vand og kommer de i flaskerne og så i køleskabet og når han så skal have en flaske varmer jeg det i microvn og kommer pulvert i og ryster og giver ham..

Anmeld

28. februar 2011

heidi30

Hej,

da min søn var 2 mdr. fik han også kun flaske. Jeg gjorde netop som du gerne vil. Bortset fra at jeg kogte vand og hældte det over i en beholder med låg. Når han så var sulten kom jeg noget af vandet over i en flaske (som var skoldet forinden) pulver i, og i mikroovnen.

Jeg ved ikke hvordan anbefalingerne er omkring det, men jeg har som sagt gjort sådan og det har aldrig været noget problem.

Anmeld

28. februar 2011

Luuna13

Ja - det gør jeg. Gemmer vandet max 1 døgn.

Når jeg skal ud har jeg en flaske med alm. kogt afkølet vand (stue temperatur) og en lille termokande med kogt. Blander de to til rette temperatur og putter pulver i. Så er der frisk mælk. Det er jo ikke altid man har køleskab og microovn med sig ;o).

Man må vist gerne blande mælk til et døgn af gangen og sætte det på køl. Der er dog lidt forskellige meninger om hvornår man må det. Nogle siger når barnet er 2 mdr. andre når det er 4 mdr. Før der skal mælken altid blandes fra gang til gang.

Hilsen Lone med lille Emma på 3 mdr.

Anmeld

28. februar 2011

Baby2010/2013

Mange tak for jeres hjælp piger!

Syntes pulveret rækker en smule længere end brikkerne gør hehe

Jeg koger vand med det samme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.