Ang børnefonden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Mi

Det var været rigtig træls at så mange har sået tvivl om børnefondens arbejde, især når man selv har et sponserbarn som vi stoler på eksistere og som vi tror på at vi hjælper.

Jeg har lige set dette nyhedsindslag. Hvis du også vil se en historie fra børnefonden om en kvinde som ikke troede at hendes sponserbarn eksisterede så se her. Ca 16 min og 30 sek inde i udsendelsen

http://sputnik.tv2.dk/play/nyhederne-28570/

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Majbriteriksen

MarianneSonne skriver:

Det var været rigtig træls at så mange har sået tvivl om børnefondens arbejde, især når man selv har et sponserbarn som vi stoler på eksistere og som vi tror på at vi hjælper.

Jeg har lige set dette nyhedsindslag. Hvis du også vil se en historie fra børnefonden om en kvinde som ikke troede at hendes sponserbarn eksisterede så se her. Ca 16 min og 30 sek inde i udsendelsen

http://sputnik.tv2.dk/play/nyhederne-28570/

Mvh

Marianne

www.stjerneleg.dk

Det var en af de rigtige gode historier. Det varmer når man læser/hører om det. Vi tror også på at vores sponcerbarn får hjælpen vi sender. Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så 21 min og ca 15 sek inde i udsendelse, det var lige ved at man skulle sponcerere en push-up bh til damen i baggrunden

Anmeld

28. februar 2011

Mi

Majbriteriksen skriver:

Det var en af de rigtige gode historier. Det varmer når man læser/hører om det. Vi tror også på at vores sponcerbarn får hjælpen vi sender. Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så 21 min og ca 15 sek inde i udsendelse, det var lige ved at man skulle sponcerere en push-up bh til damen i baggrunden

Hahahaha

Men det må være så mærkeligt for sådan en ung mand, at der pludselig dukker en kvinde op, som siger at: "Ja det er så mig som sender penge" Hvad i alverden skal han dog stille op med det? Jeg kan godt forstå at børnefonden vil forberede familierne inden besøget, for tænk hvis det var os

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. februar 2011

Kindfed

Majbriteriksen skriver:

Jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så 21 min og ca 15 sek inde i udsendelse, det var lige ved at man skulle sponcerere en push-up bh til damen i baggrunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.