ÆU vel overstået:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

nielsen80

Så fik jeg taget mine æg ud, og er bare så glad dels fordi det overhovedet ikke var slemt og dels fordi hvad der lignede 7 ægblære på torsdagens scanning, endte med 12 æg. Nu håber vi bare på, at de fleste bliver befrugtet.

Er bare sååå glad var vildt nervøs fo, at der stort set ingen æg var.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

AnneH

nielsen80 skriver:

Så fik jeg taget mine æg ud, og er bare så glad dels fordi det overhovedet ikke var slemt og dels fordi hvad der lignede 7 ægblære på torsdagens scanning, endte med 12 æg. Nu håber vi bare på, at de fleste bliver befrugtet.

gode nyheder. Skønt.

Anmeld

28. februar 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Ihh, hvor skønt Du er da rigtig produktiv

for at de opfører sig pænt de næste dage

Anmeld

28. februar 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, hvor skønt Du er da rigtig produktiv

for at de opfører sig pænt de næste dage

Ja det var lidt vildt - så kan jeg bedre forstå, at jeg synes det var gang i den i weekenden.

Men ja nu håber vi bare, at de opfører sig ordentligt - det ville være så fedt, hvis der også var nogle til fryseren

Hvordan går det med jer ? Var det ikke noget med du skulle til en ekstra scanning snart, for at se om I kunne komme i gang i uge 10

Anmeld

28. februar 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Ja det var lidt vildt - så kan jeg bedre forstå, at jeg synes det var gang i den i weekenden.

Men ja nu håber vi bare, at de opfører sig ordentligt - det ville være så fedt, hvis der også var nogle til fryseren

Hvordan går det med jer ? Var det ikke noget med du skulle til en ekstra scanning snart, for at se om I kunne komme i gang i uge 10

Det går rigtig fint Jeg skal til scanning på onsdag, hvor de forhåbentlig giver os en tid til oplægning af fryseæg

Med så mange æg er der da stor sandsynlighed for et par stykker til fryseren

Anmeld

28. februar 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det går rigtig fint Jeg skal til scanning på onsdag, hvor de forhåbentlig giver os en tid til oplægning af fryseæg

Med så mange æg er der da stor sandsynlighed for et par stykker til fryseren

Nej hvor godt!!!!!! Årh håber virkelig for jer det lykkes denne gang søde. Krydser alt hvad jeg har

Anmeld

28. februar 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Nej hvor godt!!!!!! Årh håber virkelig for jer det lykkes denne gang søde. Krydser alt hvad jeg har

Tak Du ved, at jeg også  for jer!

Anmeld

28. februar 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Ej hvor VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tillykke med det flotte resultat.. det var da helt vildt at det kunne udvikle sig så meget og så fedt at du heller ikke syntes det var slemt

hvor mange ægblærer var der i dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.