Sidste graviditetsundersøgelse hos egen læge i dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
0 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Tinehh

Heej de damer

Så er det i dag jeg skal ned og have min sidste undersøgelse hos egen læge kl. 14:00..

Skal der ske noget specielt udover de sædvanlige ting med urin, blodtryk, vægt, undersøgelse af mave, hjertelyd og aktivitet derinde??

- Jeg ligger stadigvæk syg nu på (ja hold nu fast) 8 uge!! Og jeg regner med at jeg IGEN IGEN IGEN skal have mig en omgang penicillin mod lungebetændelse nummer 3 på de sidste 2 måneder.. Jeg ønsker ikke for min værste fjende eller noget andet menneske, at de skal gå igennem det her helvede..

Jeg har fået penicillin 2 gange og hver gang, så mærker jeg også virkningen af det efter nogle dage og begynder at hoste mindre og det hele.. Men jeg når kun lige at tænke tanken om "Argh, det bliver bare dejligt når jeg snart kan føle mig rask igen" og så BUM.. Så fortsætter det bare.. Jeg har haft lungebetændelse før i mit liv, meeeeen det plejer jo ligesom at gå væk efter en enkelt omgang penicillin og ikke komme tilbage..

At hoste så meget har gjort at jeg har bøjet/forstuvet ribbenene på hver side omme bagpå Og der findes ikke større smertehelved jeg kan mindes nogensinde at have oplevet.. Det eneste jeg må få for det er jo desværre panodil eller pamol, fordi vi skal passe på lillemanden Men for søren, hvor gør det ondt.. Har i 2 dage grædt mig selv i søvn af bare smerte og selvom jeg selvfølgelig glæder mig så meget over lillemanden og at han bliver den største ting der skal ske for mig og Dennis, så ville jeg lige pt. ønske han ikke var derinde, så jeg kunne få noget medicin der sparker røv og smertestillende der får mig til at svæve.. Jeg føler mig virkelig som en robot! Jeg skal bare lide og har gjort det længe nu.. Og lægerne trækker jo bare på skuldrene og kan ikke gøre andet end at give penicillin og smertestillende i mild form..

Man læser bare om gravide, der kan få hostestillende piller mm. og jeg føler min læge virkelig bare er kold..

Jeg er i dag 35+5, så der er selvfølgelig noget tid at løbe på endnu, forhåbentlig for lillemandens skyld.. Men jeg tænker bare, tænk nu hvis jeg gik i fødsel om en uge eller 2.. Jeg har jo på ingen måde nogen som helst former for kræfter i min krop, jeg er så træt og så ked af at jeg har brugt 8 uger på sofaen snart og ikke har kunne hygge mig ordentlig omkring min kæreste og nyde den sidste tid.. Det har bare været et helved!

I må undskylde det blev lidt langt, jeg er virkelig bare heeelt derude lige nu hvor jeg bare har trangen til at tudebrøle hele tiden, fordi jeg ikke føler min lille krop kan mere..

I må alle have en god dag..

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.