Er så spændt på hans reaktion...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

mullesmith2

Efter vi har fået vores dejlige tvillingedrenge så er der ikke tid til så meget romantik og det saavner jeg bare. Min kæreste har aldrig været så god til det med romantik så derfor føler jeg ligesom det er op til mig at få forholdet til at blusse lidt op igen  Derfor har jeg idag bestilt online på interfloras hjemmeside, en æske chokolade og en flaske vin til ham, som bliver sendt ud på hans arbejde hehe Jeg er så spændt på hvordan han reagere  Han har en laang dag idag med forældremøder og efterfølgende skal han ud og øve med bandet så han er først hjemme kl.22.30 i aften, så ville også bare lige give ham en lille overraskelse til at komme igennem den hårde dag. Håber det giver ham lyst til også at overraske mig en dag, trænger sådan til forkælelse og begær fra hans side, og det kunne jeg forestille mig at også trænger til fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Troldemommi

sikke en god ide ;-)

Anmeld

28. februar 2011

Lou87

mullesmith2 skriver:

Efter vi har fået vores dejlige tvillingedrenge så er der ikke tid til så meget romantik og det saavner jeg bare. Min kæreste har aldrig været så god til det med romantik så derfor føler jeg ligesom det er op til mig at få forholdet til at blusse lidt op igen  Derfor har jeg idag bestilt online på interfloras hjemmeside, en æske chokolade og en flaske vin til ham, som bliver sendt ud på hans arbejde hehe Jeg er så spændt på hvordan han reagere  Han har en laang dag idag med forældremøder og efterfølgende skal han ud og øve med bandet så han er først hjemme kl.22.30 i aften, så ville også bare lige give ham en lille overraskelse til at komme igennem den hårde dag. Håber det giver ham lyst til også at overraske mig en dag, trænger sådan til forkælelse og begær fra hans side, og det kunne jeg forestille mig at også trænger til fra mig.

Super sød tanke af dig
Syntes generalt vi kvinder har en go fantasi.. hihi.

Men pas nu på med og "forvente noget igen!".. Det er så farligt og man ender bare med og blive skuffet.
Vær hellere glad over hans reaktion og så bliver du jo også kun mere overrasket hvis ikk du forventer noget

Anmeld

28. februar 2011

Fru Nielsen

Hvor er du sød.... Dig kan han godt være tilfreds med!

Anmeld

28. februar 2011

Karina84

Det var da en rigtig sød ide og en dejlig tanke - er sikker på han bliver rigtig glad

Anmeld

28. februar 2011

Moar2011

en heeelt fantastisk ide gid mænd også tænkte i de baner engang imellem :p

Anmeld

28. februar 2011

2babygirls

Nååårh, hvor skønt!!!

Mon ikke han bliver helt genert og får røde kinder??
gjorde det engang ved Martin, bare fik sendt roser over til ham, og han blev vildt genert overfor hans kollegaer, og så gjorde han det dælme også ved mit hii.. NÆGTEDE at gå ned og hente dem i parterre, så lokkede min kollega til det...guuuud hvor jeg bare blev genert

Anmeld

28. februar 2011

mullesmith2

Tina&Martin skriver:

Nååårh, hvor skønt!!!

Mon ikke han bliver helt genert og får røde kinder??
gjorde det engang ved Martin, bare fik sendt roser over til ham, og han blev vildt genert overfor hans kollegaer, og så gjorde han det dælme også ved mit hii.. NÆGTEDE at gå ned og hente dem i parterre, så lokkede min kollega til det...guuuud hvor jeg bare blev genert

Hehe det er så godt hvis han bliver genert hehe

Anmeld

28. februar 2011

ønskebørn74

mullesmith2 skriver:

Fantastisk ide... Og tjek denne side... Det må da give begær..

http://www.hotmilk.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.