Børnebazar- det ultimative lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Mussen2

Nogen der har været til dette tidligere

http://www.børnebazar.com/

Er det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

h_bernie

Jeg var til det i Århus i oktober. Jeg synes ikke det var særlig godt. Tror det er godt hvis man har piger på en 5-6 år gammel. Så ud til der var en del til dem. Jeg købte intet til min dreng og købte meget lidt til min datter....Jeg kommer i hvert fald ikke igen. Men måske det er smag og behag, ved det ikke rigtig.

Anmeld

28. februar 2011

Sara.

Jeg har været til det i Århus sammen med min mand og han nægter at ta til det igen!! (vi fik en folder i hånden på gågaden i århus den anden dag så har lige snakket om det).

Synes ikke der var vilde tilbud som man ikke kan finde andre steder hvis man kigger efter tilbud?

Og så bruger man jo 50 kr på entre...

Anmeld

28. februar 2011

h_bernie

lærkes_mor skriver:

Jeg har været til det i Århus sammen med min mand og han nægter at ta til det igen!! (vi fik en folder i hånden på gågaden i århus den anden dag så har lige snakket om det).

Synes ikke der var vilde tilbud som man ikke kan finde andre steder hvis man kigger efter tilbud?

Og så bruger man jo 50 kr på entre...

Helt enig. Synes faktisk noget af det var dyrt

Anmeld

28. februar 2011

Sara.

h_bernie skriver:

Helt enig. Synes faktisk noget af det var dyrt

Ja sådan har jeg det også!!!!

Jeg regnede med at komme til en slags lagersalg, men kom bare til "en butik" med nogle varer på tilbud... og ikke engang mega tilbud eller noget... i hvert fald ikke noget vi kunne bruge..

Vi endte med en vinterjakke til min datter. Kunne sikkert ha fundet en til samme pris og kvalitet et andet sted i byen

Anmeld

28. februar 2011

h_bernie

lærkes_mor skriver:

Ja sådan har jeg det også!!!!

Jeg regnede med at komme til en slags lagersalg, men kom bare til "en butik" med nogle varer på tilbud... og ikke engang mega tilbud eller noget... i hvert fald ikke noget vi kunne bruge..

Vi endte med en vinterjakke til min datter. Kunne sikkert ha fundet en til samme pris og kvalitet et andet sted i byen

Jeg fik intet til August. Vildt skuffet. Jo hvis jeg ville have Barcelona nattøj, men det var jeg ikke lige interesseret i. Alberte fik en Hummeldragt og strømpebukser. Men mod at man giver 50 kr for indgang, så kunne det næsten ikke betale sig.

Anmeld

28. februar 2011

Sara.

h_bernie skriver:

Jeg fik intet til August. Vildt skuffet. Jo hvis jeg ville have Barcelona nattøj, men det var jeg ikke lige interesseret i. Alberte fik en Hummeldragt og strømpebukser. Men mod at man giver 50 kr for indgang, så kunne det næsten ikke betale sig.

Min mand ville gerne ha haft noget agf tøj, men det kostede det samme som mange andre steder.............

Anmeld

28. februar 2011

DitteMarie

Enig- var også afsted og skuffet- købte et par strømpe, som jo så endte med at være ret pebret :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.