Arbejde og overvejelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvad skal man gøre for at blive fyret??

Er så sindssyg træt af mit arbejde.. der er så dårlige psykisk arbejdsmiljø herude.. øv øv...

Så ville ønske jeg bare blev fyret....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Hvad skal man gøre for at blive fyret??

Er så sindssyg træt af mit arbejde.. der er så dårlige psykisk arbejdsmiljø herude.. øv øv...

Så ville ønske jeg bare blev fyret....

Er det ikke rigtig skidt at blive fyret, tænker at det vel ikke ser skide godt ud i forhold til at få job fremover..

Kan du ikke sige op..?

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Er det ikke rigtig skidt at blive fyret, tænker at det vel ikke ser skide godt ud i forhold til at få job fremover..

Kan du ikke sige op..?

Tjo... men så er der jo den karantæne... og så skulle jeg træffe beslutningen.. ved ikke om nogen har været derude hvor man bare ikke lyster at stå op om morgenen.. men heller ikke kan tage beslutningen om at sige op fordi det så ser ud som om man har givet op...

Er totalt i vildrede.. men hvis det er på grund at nedskæringer så ser det jo ikke skidt ud... er jeg jo ikke herre over.. der er flere herude der er blevet fyret.. ville bare ønske det havde været mig!!

Anmeld

28. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Tjo... men så er der jo den karantæne... og så skulle jeg træffe beslutningen.. ved ikke om nogen har været derude hvor man bare ikke lyster at stå op om morgenen.. men heller ikke kan tage beslutningen om at sige op fordi det så ser ud som om man har givet op...

Er totalt i vildrede.. men hvis det er på grund at nedskæringer så ser det jo ikke skidt ud... er jeg jo ikke herre over.. der er flere herude der er blevet fyret.. ville bare ønske det havde været mig!!

Kan du ikke tale med din chef om det...så kan han måske fyre dig somd en næste hvis der skal skæres ned?

Anmeld

28. februar 2011

ekzunz

Anonym skriver:

Jeg har også været dér hvor du er nu. Flere gange desværre. Den ene gang gik jeg ind og tog en samtale med min chef. Jeg endte med at bede om en fyreseddel, og den gav han mig - heldigvis under protest, og han forsøgte at overtale mig til at arbejde i andre afdelinger osv, men det var hele kulturen i virksomheden, så jeg ville bare væk. Jeg har ikke oplevet at det var svært at få et job selv om jeg blev fyret.

Jeg vil nok råde dig til at tage en samtale med din chef, forklare at du ikke er tilfreds, og så kan det jo være at i sammen kan finde nogle løsninger så du kan blive glad for dit arbejde igen. Hvis du er en god medarbejder vil de jo nok helst ikke af med dig og er måske til at tale med.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Kan du ikke tale med din chef om det...så kan han måske fyre dig somd en næste hvis der skal skæres ned?

Tjo kunne jeg.. problemet er at det nok ikke er mig.. vi er kun 2 i afdelingen og ingen af os kan undværes før virksomheden lukker...

Anmeld

28. februar 2011

XXSS

Jeg står i akkurat samme situation som dig - jeg er ved at blive sindssyg!!!

MEN jeg siger først op når jeg har fundet et andet job og så må jeg knibe balderne sammen indtil da - selvom det på ingen måde bliver sjovt (starter op fra barsel i april).

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Jeg står i akkurat samme situation som dig - jeg er ved at blive sindssyg!!!

MEN jeg siger først op når jeg har fundet et andet job og så må jeg knibe balderne sammen indtil da - selvom det på ingen måde bliver sjovt (starter op fra barsel i april).

så frustrerende og ødelæggende...

Anmeld

28. februar 2011

XXSS

Anonym skriver:

så frustrerende og ødelæggende...

MEGET og især når man bruger så mange timer af livet på at gå på arbejde

Du må melde dig til de forskellige jobudbydere og derved modtage jobs hver dag... det har jeg gjort.

Anmeld

28. februar 2011

Livsmor

Tag en snak med din fagforening, måske kan du undgå de 3 ugers karantæne. Men hvis du kan undvære løn i 3 uger, så sig op.
Har selv været i dine sko, sagde op uden nyt job, men fik heldigvis nyt meget hurtigt. Men har aldrig fortrudt.

Pøj pøj med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.