Anonym skriver:
Tjo... men så er der jo den karantæne... og så skulle jeg træffe beslutningen.. ved ikke om nogen har været derude hvor man bare ikke lyster at stå op om morgenen.. men heller ikke kan tage beslutningen om at sige op fordi det så ser ud som om man har givet op...
Er totalt i vildrede.. men hvis det er på grund at nedskæringer så ser det jo ikke skidt ud... er jeg jo ikke herre over.. der er flere herude der er blevet fyret.. ville bare ønske det havde været mig!!
Jeg har også været dér hvor du er nu. Flere gange desværre. Den ene gang gik jeg ind og tog en samtale med min chef. Jeg endte med at bede om en fyreseddel, og den gav han mig - heldigvis under protest, og han forsøgte at overtale mig til at arbejde i andre afdelinger osv, men det var hele kulturen i virksomheden, så jeg ville bare væk. Jeg har ikke oplevet at det var svært at få et job selv om jeg blev fyret.
Jeg vil nok råde dig til at tage en samtale med din chef, forklare at du ikke er tilfreds, og så kan det jo være at i sammen kan finde nogle løsninger så du kan blive glad for dit arbejde igen. Hvis du er en god medarbejder vil de jo nok helst ikke af med dig og er måske til at tale med.
Anmeld