Rødt udslæt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Bryndis

Min søns dagpleje har lige skrevet at min søn på 2 er fyldt med rødt udslæt på mave og ryg og lidt i hovedet. Jeg så godt at han var lidt rød på ryggen i går aftes men troede bare det var pga varmen i badet.
Nogen der har en idé til hvad det kan være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Ciss

Det kan sikkert være en masse forskelligt, men min pige på 3 har netop haft skoldkopper og det startede på den måde. Så det er nok en mulighed. Håber, det går hurtigt over igen uanset, hvad det måtte være!

Anmeld

28. februar 2011

Bryndis

Ciss skriver:

Det kan sikkert være en masse forskelligt, men min pige på 3 har netop haft skoldkopper og det startede på den måde. Så det er nok en mulighed. Håber, det går hurtigt over igen uanset, hvad det måtte være!

Jeg "håber" lidt på at det så er skoldkopper så han kan få dem overstået.
Men håber da også at det går over igen. Han er heldigvis ikke syg eller noget. Men det også noget der først er kommet rigtig i dag.

Anmeld

28. februar 2011

Bryndis

Det udslæt han har er over alt på ryg, mave, baller og arme. Det er som om at han er lidt hævet på det og det føles helt ru. Han virker ikke til at være påvirket af det.
Jeg har en idé til at det måske kan være noget nyt undertøj som han har fået på, som ikke lige var blevet vasket inden brug fra ny. Men han har aldrig reageret sådan på sådan noget før. Så ved ikke om det er det.
Hvad tror i mon det kan være?

Anmeld

28. februar 2011

Maja88

du har ikke et billede???

Anmeld

1. marts 2011

Bryndis

Maja88 skriver:

du har ikke et billede???

Nej men kan prøve og tage et når han lige kommer hjem fra dp.

Anmeld

1. marts 2011

Maja88

Bryndis skriver:

Nej men kan prøve og tage et når han lige kommer hjem fra dp.

ja tænker det er lidt nemmere måske at vurdere ud fra et billede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.