brugt eller nyt eller begge dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: baby udstyr og andre ting til baby

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.259 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

millesofie

ja hvad købte i eller køber i ??

bare nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

LR85

Vi købte en hel 'startpakke' med barnevogn, seng, babysele og en masse andre ting brugt, samt tøj fra genbrug (også noget nyt selvfølgelig)

Ellers har vi arvet lidt, og de ting vi ikke har kunne få på disse måder har vi købt nye, det er dog kun småting.

Har været meget glad for brugte og arvede ting, synes det fungere lige så godt som hvis jeg havde købt det som nyt.

Vi regnede ud a vi sparede 12.000 på de ting vi fik i den samlede pakke, som vi gav 3500 for. Hvis vi havde købt det fra nyt altså

Anmeld

28. februar 2011

GitteC78

Vi har købt alt baby udstyr som nyt, kunne sikkert finde en del af det brugt til billige penge, men vi fik et godt tilbud på det hele i Ønskebørn. Vi har dog lige købt en trip trap stol brugt

Anmeld

28. februar 2011

oerbaek

jeg har stemt : nyt det hele men det var til det første barn de 2 andre er der også kommet lidt brugt/ lånt til

Anmeld

28. februar 2011

oo

jeg har stemt:

meget af det er brugt

en lille del af det er nyt

en del af det er arvet

vi har selv købt det meste

Anmeld

1. marts 2011

Brams

Vi har kun købt nyt til Lærke

Anmeld

1. marts 2011

2babygirls

Alt var nyt til Madeleine, fordi det jo skal gå videre til baby nr 2 en dag. Og Martin og jeg har det begge to med lånt og brugt at det er vi ikke så meget til, og da alt er nyt og var ret så dyrt låner vi heller ikke ud af det.

Dog kan jeg ikke styre mig herinde, så har købt en lille slat tøj.

Anmeld

1. marts 2011

Nadia&Daniel

Har købt alt nyt... Undtagen altanbarnevogn. Vi har brugt rundt regnet 16.000.. Og vi købt alt fra barnevogn til badeænder.. Så det er noget f.. at man skal bruge 25.000 når man skal have barn, det kan gøres for mindre, uden at slægte på noget.

Anmeld

1. marts 2011

L.J.L

Størstedelen af de ting vi har købt til Lauritz var brugte ting.

Barnevogn, autostol, højstol, tøj, legetøj etc købte vi brugt.

hans vugge lånte vi (sådan en der går i arv i familien)

hans tremmeseng er købt ny i IKEA

har købt lidt nyt tøj og legetøj igennem tiden, men vi køber hovedsageligt brugte ting, både på dba, trendsales men også på loppemarkeder.

Anmeld

1. marts 2011

MaliksMor

Vi købte alt nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.