en KÆMPE tjenste , en der vil hjælpe (århus el. kbh )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

MarieMor

hej piger ..

har fundet den her helt vildt smukke kimono hos La Senza på nettet , og var ved at gøre klar til at købe , da jeg ser hvad det koster at få det sendt , 270 kr !!!! og det må jeg indrømme st det er lige i overkanten for mig

så derfor tænkte jeg om der var mulighed for at der var en venlig sjæl som kunne købe den i en af butikkerne herhjemme og så sende den med posten  ?? betaler selvfølgelig alle omkostninger !!!

men her er da lige et billede som i kan se

http://www.lasenza.com/eng/products/SexyLingerie/Kimonos/Lace-Kimono?141501-040

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

MarieMor

ved godt det er meget at be om , men please ??

Anmeld

28. februar 2011

smokin

MarieMor skriver:

hej piger ..

har fundet den her helt vildt smukke kimono hos La Senza på nettet , og var ved at gøre klar til at købe , da jeg ser hvad det koster at få det sendt , 270 kr !!!! og det må jeg indrømme st det er lige i overkanten for mig

så derfor tænkte jeg om der var mulighed for at der var en venlig sjæl som kunne købe den i en af butikkerne herhjemme og så sende den med posten  ?? betaler selvfølgelig alle omkostninger !!!

Den sorte med blonder er godt nok fin.

Anmeld

28. februar 2011

MarieMor

er nemlig også super vild med den og kunne være så fedt at kunne ha´den på til  mig og kærestens 5 års dag som en lille ekstra overraskelse ..

og har ledt overalt på nettet om der evt skulle være andre steder man kunne købe den , men nej .. 

Anmeld

28. februar 2011

MarieMor

stadig ingen ??

Anmeld

28. februar 2011

MarieMor

hjælp hjlæp ??

Anmeld

28. februar 2011

Lunae

MarieMor skriver:

hej piger ..

Hvor ligger der en la senza i Århus?

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

Lunae skriver:

Hvor ligger der en la senza i Århus?

må ha læst forkert et sted ,, der har vidst været en i Bruuns gallery men den er vidst lukket ..

Anmeld

1. marts 2011

Lunae

MarieMor skriver:

må ha læst forkert et sted ,, der har vidst været en i Bruuns gallery men den er vidst lukket ..

Nej jeg kunne nemlig også huske at den i Bruuns var lukket og tror ikke at vi har andre, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig

Anmeld

1. marts 2011

MarieMor

Lunae skriver:

Nej jeg kunne nemlig også huske at den i Bruuns var lukket og tror ikke at vi har andre, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig

okay ..ellers tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.