En god ret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Mangler lidt inspiration til aftensmaden.
Jeg har kartofler, grønt, oksekød, svinekød, kyllingefars, kyllingelår og hvad man nu ellers har hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Tanja1234

Hvad med pandekager med fyld af fx oksefars, kål, løg og gulerødder mv.? Elsker pandekager med fyld og så er det kun fantasien der sætter grænser for fyldet´

Anmeld

28. februar 2011

Bryndis

Anonym skriver:

Mangler lidt inspiration til aftensmaden.
Jeg har kartofler, grønt, oksekød, svinekød, kyllingefars, kyllingelår og hvad man nu ellers har hjemme

Hvis du har kyllingebryst kunne du skære det i tern og svitse det sammen med peberfrugt, gulerod, ananas og æbler skået i tern og så tilsætte noget salt og peber. Og så lave en karrysovs som skal i panden og så koge nogle ris som man også putter i panden.
Det smager GENIALT

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Tanja1234 skriver:

Hvad med pandekager med fyld af fx oksefars, kål, løg og gulerødder mv.? Elsker pandekager med fyld og så er det kun fantasien der sætter grænser for fyldet´

HEY, JEG ER ANONYM
Nå, men Christina her - det var en fejl.

Så meget grønt har jeg ikke.. Og kommer ikke ud at handle, så vil gerne have brugt mine kartofler

Anmeld

28. februar 2011

Tanja1234

Jamen så skær kartoflerne i små tern og steg dem på panden sammen med det andet grønt og fx noget soja eller paprika.

Så kan de stadig komme i pandekagerne

Ellers så synes jeg altid at kartofler stegt i oven med lidt olie over er lækkert og så kan du jo bare vælge det kød, grønt og sauce som du har lyst til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.