Amning igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. oktober 2008

Lullaby

Jeg mindes slet ikke at have de her problemer med Izabella. Jeg syntes ikke at jeg laver andet end at lede på nettet efter løsningsforslag mht den søvn om natten som ingen af os får. I nat var det hver time hun vågnede og ville have mad. Den sut var bare upopulær. Men da min mand så gav hende flaske spiste hun 50 ml og var vågen igen timen efter. Så sulten er hun ikke. Min sp'er siger bare at sådan er hun nok bare men det kan jeg da ikke bruge til noget. Der må da være noget jeg kan gøre. Ingen af os kan hænge sammen efter sådan en nat. Om dagen får hun mad efter hver lur og lige inden hun skal sove igen og på flaskebasis er det 200 ml inden hun sover. Nu ved jeg jo ikke hvor meget der er i min babs men hun får fra begge bryster hver gang. Først det ene hvorpå hun bliver bøvset af og så den anden... Hvad pokker skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2008

Christinahr

Jeg har ingen guldkorn andet end efter et par nætter uden søvn har vi fundet en tand, ved ikke om det er en mulighed.

Sover hun fint om dagen, for llers skulle du måske få hendes øre tjekket?

Anmeld

4. oktober 2008

Lullaby

Sover hun fint om dagen, for llers skulle du måske få hendes øre tjekket?

Hmm.. siden hun var en 1 gammel har hun aldrig sovet mere end 3 x 1 time om dagen (undtagen den ene dag hvor hun sov 3 timer). Så det kan jeg næsten ikke forestille mig skulle være et problem. (?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.