Gaven til kærestens 30 års..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Englebassen82

Hej Piger..

Kan I hjælpe mig og komme med gode idéer til hvad jeg kan give min kæreste når han bliver 30... vi har været sammen i snart 10 år så forholdet er ikke nyt "" men kærligheden er lige stor..

Jeg har ikke et kæmpe budget, men føler mig pludselig bare tom for gode idéer...

Har I nogen fede og gode idéer så Bring it on... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

muzen

Englebassen82 skriver:

Hej Piger..

Kan I hjælpe mig og komme med gode idéer til hvad jeg kan give min kæreste når han bliver 30... vi har været sammen i snart 10 år så forholdet er ikke nyt "" men kærligheden er lige stor..

Jeg har ikke et kæmpe budget, men føler mig pludselig bare tom for gode idéer...

Har I nogen fede og gode idéer så Bring it on... 

hvor er du fra?

Anmeld

28. februar 2011

Englebassen82

muzen skriver:

hvor er du fra?

Holbæk området på sjælland.

Anmeld

28. februar 2011

muzen

Englebassen82 skriver:

Holbæk området på sjælland.

øv det ikke var fyn for så kunne han havde været ud og have lavet øl.

men ellers prøv og kig på gavekort.dk der er mange oplevelser

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Jeg gav min mand en bog som jeg selv havde dekoreret og udfyldt med hjerter i pap osv, med x antal grunde til hvorfor jeg elsker dig. OG så var der en grund pr side. Efter vi så har fået børn er der sat nogle ekstra i boge osv.
Han blev super glad.
Ellers har han fået en helikopter tur, foto på lærrede af ham og vores ældste søn, nøglering med gravering, dog tag med gravering af børnenes navne og fødselsdatoer, tøj, sko osv osv.

Anmeld

28. februar 2011

Englebassen82

muzen skriver:

øv det ikke var fyn for så kunne han havde været ud og have lavet øl.

men ellers prøv og kig på gavekort.dk der er mange oplevelser

Ej det havde da lige været ham... Hehe har været inde på gavekort.dk,, men nu ved jeg at mange af vennerne vil benytte sig af lige netop det.. Men tak for svaret..

Anmeld

28. februar 2011

Englebassen82

sarahb skriver:

Jeg gav min mand en bog som jeg selv havde dekoreret og udfyldt med hjerter i pap osv, med x antal grunde til hvorfor jeg elsker dig. OG så var der en grund pr side. Efter vi så har fået børn er der sat nogle ekstra i boge osv.
Han blev super glad.
Ellers har han fået en helikopter tur, foto på lærrede af ham og vores ældste søn, nøglering med gravering, dog tag med gravering af børnenes navne og fødselsdatoer, tøj, sko osv osv.

Lige MIG, men kæresten er DESVÆRRE ikke den store Romantiker og jeg tror ikke han vil se det som noget særligt.. De personlige barnets bøger jeg har lavet til vores guldklumper dem er han ikke himmlende interesseret I, desværre...MEN det er en personlig gave og netop det syntes jeg er lidt fedt.. Tak for svar.

Anmeld

28. februar 2011

muzen

Englebassen82 skriver:

Ej det havde da lige været ham... Hehe har været inde på gavekort.dk,, men nu ved jeg at mange af vennerne vil benytte sig af lige netop det.. Men tak for svaret..

det kan da være du skal overveje det alligevel :-)

så kan han med nogle stykke tage til fyn og have en vildt god hygge dag med gutterne :-)

brygselv

Anmeld

28. februar 2011

sarahb

Englebassen82 skriver:

Lige MIG, men kæresten er DESVÆRRE ikke den store Romantiker og jeg tror ikke han vil se det som noget særligt.. De personlige barnets bøger jeg har lavet til vores guldklumper dem er han ikke himmlende interesseret I, desværre...MEN det er en personlig gave og netop det syntes jeg er lidt fedt.. Tak for svar.

ØV, hvad med en koncert eller noget.. Så kunne i få tid sammen eller noget..

Anmeld

28. februar 2011

Englebassen82

sarahb skriver:

ØV, hvad med en koncert eller noget.. Så kunne i få tid sammen eller noget..

hmm ja det var måske nok egentlig ikke nogen dum idé... Hmm må da lige i tænkeboks og se om der kommer noget spændende..

Tak for det !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.