Gnisten i parforholdet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

ak ja gnisten i parfoldet, hvordan bevarer man den efter man har fået børn? Synes godt nok det er svært at få tid og overskud til hinanden efter job og børn. Jeg savner så meget forelskelsen og det at nyde hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

fønix

Anonym skriver:

ak ja gnisten i parfoldet, hvordan bevarer man den efter man har fået børn? Synes godt nok det er svært at få tid og overskud til hinanden efter job og børn. Jeg savner så meget forelskelsen og det at nyde hinanden.

godt spørgsmål jeg tror det handler om anderkendelse i hverdagen, et lille kys og  kram osv og lav nogen nye sjove ting sammen

Anmeld

28. februar 2011

Peanut

Følger lige med her..

Anmeld

28. februar 2011

Ansemusen

Jeg er selv en af dem, som har syntes det var rigtig svært pludselig ikke at have ret meget kvalitetstid som kærester, efter at vores dejlige Thias er kommet til verden! Men det har hjulpet at annerkende, at sådan er detm og at mulighederne for alenetid og romantik bliver større jo ældre han bliver. Og indtil da udnytter vi de chancer vi har. Men indrømmet, ofte er man bare alt for smadret og det ender i TV-hygge og ikke ret meget sex altid.

Jeg tror, som en anden skriver, at det er de daglige annerkendelser, kys, kram, strejf osv.

Anmeld

28. februar 2011

LauraLW

Rigtig godt spørgsmål...

Herhjemme kæmpes der også med det samme. Hos mig, eller os, handler det primært om mangel på overskud. - Alt kan føres tilbage dertil. Så mit bedste råd, som vi selv prøver at leve efter, er at gøre alt hvad man kan for at hjælpe ens partner med at få lidt mere overskud i hverdagen. Det kan være at man giver plads til alenetid, en ekstra halv time i sengen om morgenen mens manden/konen tager barnet, til at komme ud med vennerne, hjælp til praktiske ting, en kærstedag UDEN forventninger om at det skal ende på en bestemt måde - for hvis overskuddet ikke er der, så ender det kun med dårlig samvittighed, etc.

Hos os nærmer vi os stille og roligt hinanden igen, det kan ikke være anderledes da det fylder meget at have et lille barn.

Laura

Anmeld

28. februar 2011

2babygirls

Nu tuller jeg stadig rundt på barsel, men føler ikke vi har mistet gnisten.. Det har været hårdt, fordi der har været meget med Martins arbejde og samtidig er han igen med at tage en uddannelse inden for ledelse, så jeg har ikke set ham så meget hi hi...

Men ellers er vi lidt "pjattede" og barnlige i sindet, så her løber vi fra hinanden når den anden vil have et kys, eller danser skørt når vi hører en god sang i radioen, krammer, kysser og siger Jeg Elsker dig hver dag, og det har vi gjort i 5½år nu.

Så det handler vel bare om at huske hvordan man var førhen, og så gøre noget ved det trods søvnmangel og mindre overskud.

Kravle under dynen sammen og se en film og hyg jer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.