Åhhhhh nej eller åhh jo ? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Anonym trådstarter

Piger, hjælp mig lige her.

Jeg går ledig lige nu, men har haft et job hvor jeg var meget glad for at være. Der var en leder, 13 år ældre end mig, og der var bare et eller andet. Der skete aldrig noget, men til julefrokosten blev vi begge fulde og han blev sendt hjem, fordi han var lidt for venlig over for mig.

Men nu har jeg skrevet lidt mails med ham. Han kontaktede mig og sagde at jeg måtte sige til hvis jeg ville have vikartimer og vi har skrevet sammen. Jeg skal i gang med udd. og han sagde at jeg endelig måtte skrive hvis jeg kunne bruge hans hjælp.

Jeg har svaret igen og synes jo det er lidt fedt fordi jeg synes om ham og der er bare noget.

Jeg skrev så i går et svar på en mail og også at han da bare kunne kigge forbi til en kop kaffe hvis han var i området. Han bor 30 km væk. Fik svar efter nogle timer, han syntes det ville være hyggeligt og havde tid onsdag.

Hvad tænker I. venlighed eller er han ude på grissebasse eller ?

Og skal jeg trække følehornene til mig, han er trods alt en gammel mand og min forhenværende boss.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

LinLin

Kender hverken dig eller ham så lidt svært at vurdere

Men vil bare sige min kæreste er 14 år ældre - så hvis jeg kun skulle se på alderen vil jeg sige det "go for it"

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Kender hverken dig eller ham så lidt svært at vurdere

Men vil bare sige min kæreste er 14 år ældre - så hvis jeg kun skulle se på alderen vil jeg sige det "go for it"

Hihihi. Tak, tror også bare jeg ser hvad der sker. Og nej, ingen kan jo vide hvad hans bevæggrunde er. selvom det kunne være sjovt at finde ud af.

Anmeld

28. februar 2011

Zafir

HAHHAHA...
GO for it søster!!!

Grænsen går først ved om de er ligeså gamle som ens far ... Så gammel og gammel... Jeg regner ikke med at din far kun er 13 år ældre end dig

Det lyder da som en god flirt og det kan være at det kun er lidt sjov og ballade... men hvis det så kun er det, hvad så?

Så gang i gaden med dig

Anmeld

28. februar 2011

muzen

altså jeg vil lige tillade mig og svar også.

hvis du ve om han har kone og børn, så hold dine følehorn for dig selv.

hvis han er singel så go for it.

min kærste er 7 år ældre

Anmeld

28. februar 2011

Holbæktrunten

Sæææææææt igang!

En lille forårsflirt er da fantastisk - NYD det

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

HAHHAHA...
GO for it søster!!!

Grænsen går først ved om de er ligeså gamle som ens far ... Så gammel og gammel... Jeg regner ikke med at din far kun er 13 år ældre end dig

Det lyder da som en god flirt og det kan være at det kun er lidt sjov og ballade... men hvis det så kun er det, hvad så?

Så gang i gaden med dig

Hihihi. Nej, min far er dog lige noget ældre.

Ja, jeg gør det sgu. Han er en dejlig mand og fri selvfølgelig, ellers ville jeg ikke tænke i de baner.

Taaaak.

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Sæææææææt igang!

En lille forårsflirt er da fantastisk - NYD det

Hihi Taaak.

Ja, det er snart forår så er det vel tid til lidt hygge

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

muzen skriver:

altså jeg vil lige tillade mig og svar også.

hvis du ve om han har kone og børn, så hold dine følehorn for dig selv.

hvis han er singel så go for it.

min kærste er 7 år ældre

Taaaak

Han er fri selvfølgelig, ellers ville jeg end ikke have tænkt i de baner, eller inviteret på kaffe.

Ja, jeg gør det sgu. Hvis han da vil.

Anmeld

28. februar 2011

Zafir

Anonym skriver:

Hihihi. Nej, min far er dog lige noget ældre.

Ja, jeg gør det sgu. Han er en dejlig mand og fri selvfølgelig, ellers ville jeg ikke tænke i de baner.

Taaaak.

Go fornøjels!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.