Ægudtagning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2011

Ønskebarnet

Er under nedregulering og gruger over ægudtagning

Jeg er en af dem der har en bagoverbøjet livmoder så når de roder rundt deroppe med scanneren gør det til tider pænt ondt .....kunne næsten ikke gå sidst....derfor har jeg undersøgt lidt om narkose under ægudtagning.

Er der nogle herinde der har prøvet det..........ved mange klinikker faktisk tilbyder det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

CmarianN

Ønskebarnet skriver:

Er under nedregulering og gruger over ægudtagning

Jeg er en af dem der har en bagoverbøjet livmoder så når de roder rundt deroppe med scanneren gør det til tider pænt ondt .....kunne næsten ikke gå sidst....derfor har jeg undersøgt lidt om narkose under ægudtagning.

Er der nogle herinde der har prøvet det..........ved mange klinikker faktisk tilbyder det.

Ih hvor er det bare ikke særlig morsomt for dig altså 

Synd nogen skal igennem sådan noget - men hvad gør man ikke for, at få en spire i maven.

Kan desværre ikke komme med råd her...

Vil blot gi en 

Anmeld

3. marts 2011

Sunflower

Har du prøvet at blive reduceret inden insemination? Det synes jeg nemlig var rigtig ubehageligt og jeg havde rigtig alvorligt ondt flere timer efter.

Min læge siger at det er samme procedurer, nu ødelægger de naturligvis så bare ikke æggene Forskellen er, at når de reducerer lægger de blot en lokalbedøvelse - ved ÆU er man lokalbedøvet, man får så meget morfin der er behov for + man har taget smertestillinde piller allerede indgrebet.

Så nu er jeg ikke længere nervøs Eller det er jeg nok, men det beroligede mig i hvertfald at det ikke ville komme til at gøre mere ondt

Vedr. fuld nakose kan jeg ikke hjælpe, desværre Men du må jo bare ringe og spørge...

Anmeld

7. marts 2011

Ønskebarnet

Nej det har jeg vist ikke prøvet  kun helt alm iui.

Man høre bare SÅ meget om at det gør biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ondt selvom man får både det ene og det andet.

Kan de dog ikke bare give mig en med gummihammeren  

Den klinik jeg er på tilbyder selvfølgelig ikke narkose som mange ander klinikker TYPISK!!

CmarianN  tak søde

Anmeld

7. marts 2011

Sunflower

Ønskebarnet skriver:

Nej det har jeg vist ikke prøvet  kun helt alm iui.

Man høre bare SÅ meget om at det gør biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip ondt selvom man får både det ene og det andet.

Kan de dog ikke bare give mig en med gummihammeren  

Den klinik jeg er på tilbyder selvfølgelig ikke narkose som mange ander klinikker TYPISK!!

CmarianN  tak søde

Haha, jeg kommer da gerne og giver dig en med gummi hammeren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.