skat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2011

Anonym trådstarter

hvornår får man eventuelt restskat udbetalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

D.B.L

Man får besked her den 7 marts, og så mener jeg at beløbet bliver udbetalt i slutningen ad måneden

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

D.B.L skriver:

Man får besked her den 7 marts, og så mener jeg at beløbet bliver udbetalt i slutningen ad måneden

ja mente også det var i slutningen af måneden, men mere præcist hvornår? Kan ikke finde en dato nogen steder?

Anmeld

28. februar 2011

D.B.L

Anonym skriver:

ja mente også det var i slutningen af måneden, men mere præcist hvornår? Kan ikke finde en dato nogen steder?

Åhh bum bum, mener de sidste år gik ind omkring den 26 MEN hæng mig ikke op på det

Fra i morgen kan man få en ca. beregning på skat.dk faktisk

Anmeld

28. februar 2011

Anonym trådstarter

D.B.L skriver:

Åhh bum bum, mener de sidste år gik ind omkring den 26 MEN hæng mig ikke op på det

Fra i morgen kan man få en ca. beregning på skat.dk faktisk

jeg troede først det var 7. marts man kunne se det? Kan man allerede i morgen?

Har lige snakket med skat, og de siger at overskydende skat i år først udbetales midt i APRIL 

Anmeld

28. februar 2011

D.B.L

jeg troede først det var 7. marts man kunne se det? Kan man allerede i morgen?

Har lige snakket med skat, og de siger at overskydende skat i år først udbetales midt i APRIL 

Den 7 marts kan man se den endelige beregning, men på skat.dk under "beregn skatten" laver den en ca. beregning med de indberetninger skat har fået.

Midt april er ret sent i forhold til de andre år. Men måske mange skal have penge tilbage!?

Anmeld

28. februar 2011

blomst84

Det er individuelt hvornår skatten bliver udbetalt  skats system kører efter cpr-numre... men pengene skal bare være på din konto senest 1. maj 

Anmeld

28. februar 2011

D.B.L

blomst84 skriver:

Det er individuelt hvornår skatten bliver udbetalt  skats system kører efter cpr-numre... men pengene skal bare være på din konto senest 1. maj 

det jo egentlig logisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.