Søger billeder af børn i Daub Deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Skouboe

Zette skriver:

hvordan fungerer det med dit tøj? Jeg mener at have læst du var stoppet? Jeg vil nemlig rigtig gerne købe nogle bukser i str. 80 af dig til Malou Vi har snakket om det for længe siden men det blev aldrig rigtig til noget. Har du nogle forskellige liggende?

Jeg har åbnet for bestillinger i begrænset omfang igen. Jeg har noget tøj liggende færdigt, ellers er det meste bestillingsvarer.

Du kan prøve at se på hjemmesiden om der er noget der tiltaler dig, ellers må du prøve at fortælle hvad du gerne vil have, så kommer jeg med et forslag

http://daub-deluxe.dk/om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

smokin

Skouboe skriver:

Jeg har åbnet for bestillinger i begrænset omfang igen. Jeg har noget tøj liggende færdigt, ellers er det meste bestillingsvarer.

Du kan prøve at se på hjemmesiden om der er noget der tiltaler dig, ellers må du prøve at fortælle hvad du gerne vil have, så kommer jeg med et forslag

http://daub-deluxe.dk/om

Jamen jeg så nogle cowboybukser smækbukser du havde lavet (eller det var vidst almindelig bukser) og så var der sådan noget blomsterstof i siden vidst... og navn ned af benet.

Jeg vil rigtig gerne have fat i sådan nogle bukser til Malou. Jeg forstiller mig nogle smækbukser med lomme på brystet og navn ned af siden... kan du huske de bukser?

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

Zette skriver:

Jamen jeg så nogle cowboybukser smækbukser du havde lavet (eller det var vidst almindelig bukser) og så var der sådan noget blomsterstof i siden vidst... og navn ned af benet.

Jeg vil rigtig gerne have fat i sådan nogle bukser til Malou. Jeg forstiller mig nogle smækbukser med lomme på brystet og navn ned af siden... kan du huske de bukser?

Beklager at jeg ikke lige fik svaret her - jeg kom fra det igen

Det er mine navnebukser du tænker på. Jeg har aldrig lavet dem som smækbukser, men det kan godt lade sig gøre. De bliver dog ret pebrede i pris, især hvis du skal have trykknapper mellem benene på smækbukserne, så det er nemt at skifte hende.

Almindelige bukser med navn koster 150 kr i str. 62-86 og 200 kr. i str 92-110 + 15 kr. pr. bogstav.

Almindelige smækbukser kommer til at koste 250 kr. + 15 kr pr bogstav og hvis der skal trykknapper mellem benene kommer de til at koste 325 + 15 kr. pr. bogstav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.